یحیی گل‌محمدی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گل‌محمدی در سال‌های گذشته حداقل در دو مقطع گزینه سرمربی‌گری تیم ملی ایران بود.

آخرین بار وقتی نام امیر قلعه‌نویی برای تیم ملی مطرح شد، صحبت از یحیی گل‌محمدی هم به میان آمد اما او در کوران رقابت‌های لیگ برتر با پرسپولیس بود و در نهایت قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شد.

حالا نام یحیی که یکی از پرافتخارترین مربیان فوتبال کشورمان محسوب می‌شود در حالی برای تیم امید مطرح شده که این تیم فعلا هیچ فعالیتی ندارد و با توجه به شرایط کلی فوتبال پایه‌ای در کشور ما به نظر نمی‌رسد بتواند برای یحیی گل‌محمدی گزینه مناسبی باشد. این مربی که با پرسپولیس تا فینال آسیا رفت قاعدتا از انگیزه‌های زیادی برای تیم امید برخوردار نیست به خصوص اگر بدانیم در این تیم شرایط مالی هم چندان تعریفی ندارد و تکلیف المپیک بعدی حداقل ۳ سال دیگر مشخص می‌شود.

یحیی چندی قبل در مصاحبه‌ای گفته بود به مربی‌گری در خارج از کشور فکر می‌کند. او البته قبلا از استراحت تا پایان فصل صحبت کرده بود اما حالا مجید جلالی مشاور فدراسیون فوتبال مدعی شده که صحبت‌های کلی را با گل محمدی انجام داده‌اند و او موافقت ضمنی خود را اعلام کرده است.

این‌که یک مربی با افتخارات یحیی گل‌محمدی از تیم ملی بزرگسالان به گزینه شدن در تیم امید برسد قطعا برای او یک عقبگرد است و در نهایت باید دید آیا یحیی که فعلا تیمی را در لیگ برتر پیدا نمی‌کند، حاضر می‌شود هدایت تیم امید ایران را در دست بگیرد و یا زمان می‌خرد تا بقیه گزینه‌های احتمالی را طی هفته‌ها و ماه‌های آینده بررسی کند! قطعاً اگر گل‌محمدی به فدراسیون فوتبال بله بگوید، عجیب است.

در همین ارتباط: ویدیو| موافقت یحیی گل‌محمدی برای هدایت تیم امید

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مازیار IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۱
    یحیی نباید مربی تیم امید شود چون که وضعیت وبزرگی که این سالها بدست اورده را از دست می دهند واین شاید دامی باشد که خود از او اگاه است؟..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی