شاه‌حسینی: فردوسی‌پور نترس و شجاع بود/ دلیل برکناری عادل را به مردم بگویید/ تاج بالاخره روزی قربانی می‌شود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عبدالرحمن شاه‌حسینی رئیس اسبق کمیته انضباطی از عملکرد عادل فردوسی‌پور در برنامه نود حمایت کرد.

عبدالرحمن شاه‌حسینی، رئیس اسبق کمیته انضباطی در گفتگو با خبرآنلاین، ضمن تمجید از عادل فردوسی‌پور خواستار پاسخگویی در خصوص خروج او از تلویزیون شد.

رئیس اسبق کمیته انضباطی گفت: «عادل از نظر من عادل بود، نترس بود، شجاع بود، وامدار کسی نبود، علم این کار را داشت، هیچ مشکل و اتهامی نداشت. اما متاسفانه برخی اتفاقات در کشور ما می افتد که بعدها در تاریخ شاید بشود فهمید چرا این اتفاق رخ داد. حق و نا حق را تاریخ تعیین خواهد کرد اما چیزی که مسلم است یکی از بزرگ ترین خلاهای فوتبال ما عادل فردوسی پور است. اگر دلایلی دارد که عادل را برکنار کردند باید به مردم بگویند، نه اینکه هیچ کس هیچ چیزی نگوید و خود عادل هم نداند برای چه برکنار شده است. حالا این را به آقای تاج ربط می دهم، اگر آقای تاج اگر از روش های مدیریتی اشباه خودش و سیم خاردارهایی که دورش کشیده است دست بر ندارد، خودش هم روزی قربانی خواهد شد. حداقلش این است که افرادی مثل خودش او را پایین خواهند کشید تا جایش را بگیرند..»

بیشتر بخوانید: جهش چشم‌گیر استقلال در آسیا/ تیم نکونام جای پرسپولیس را گرفت

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۷
  • ع ق QA ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
    تاج و تخت خطرناک و بقیه باند را کف خیابان قربانی کنند مردم خوشحال میشوند
  • کیروشی پور کثیف IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
    یکی شاه حسینی سالم هست و یکی فردوسی پور و تاج😂😂😂.اگه تو از اینا حمایت نکنی پ کی بکنه.اتفاقا هر سه به هم میایید.مثلث فراموش نشدنی فساد.
    • حاج ۳لسچ IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
      و صد البته به توان n تو از همه عالم بهتر تری 😉
  • اشنا IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
    خسته نشدید از اینهمه خیانتکار نامیدن .اخه اف ای تی اف اگر موافقت نمیشه یعنی سیستمی دمبال خلاف هستند .fatf داخلی هم نداریم اگر داخلی هم داشتیم باز دستکاری میشد . کلا فسادزاست این سیستم اداری و حکومت داری.پس فردوسی پور نمیتونه سایه ها را روشن کنه و روشنگری در ایران در ردیف اخر هم جا نداره
  • دشمنان کثیف فردوسی پور عزیز NL ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
    عادل عزیز محبوب و بزرگ خطری بزرگ و مانعی برای بی لیاقتها و ناپاکها بود
  • ناشناس IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
    عادل هنوز عادل دوست داشتنی است وازیادها نمی‌رود
  • جمشید IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
    عادل تا قبل از ورود کیروش بی طرف بود و روز به روز از این بی طرفی فاصله میگرفت حتی اواخر رویکرد جناحی هم داشت
  • نامدار IR ۰۵:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۰
    عادل فردوسی پور بی گناه بود وباس برگرده به مجموعه رسانه ورزشی
  • عدالت خواه IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۰
    عادل با حذف از رسانه محبوب تر شد علت حذف او تنها زیربار اپلیکیشن های جیب مردم خالی کن در برنامه اش بود و دوم موی دماغ مافیای فوتبال بودنش عادل و نود بی شک نقش مهمی در بهبود کیفیت ورزشگاهها . داوری ها . انتخابات هیئت های فوتبال و انواع و اقسام تخلف ها و تقلب ها که روی میداد همچنین پرده برداشتن از مافیای فوتبال و زد و بندهای کثیف و غیره ماحصل تلاش بی وقفه عادل فردوسی پور بود یک روز اون اقا که به سفارش خاله جونش از کنار خیابون یهو اومد شد رییس شبکه ۳ و عادل رو قربانی مافیابازیش کرد در محضر مردم و عدالت باید پاسخگو باشد
  • تاج کبیر IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۰
    فردوسی‌پور خائن بود.همین فردوسی پور با استقلال دشمن بود و خیلی به استقلال ضربه زد.آخرش هم معلوم شد یه لنگی هست.لیگ مهندسی با فردوسی پور و تاج و شاه حسینی و بابا مسعود و شرکا شکل گرفت.هر کس هم طرفدار فردوسی پور هست شک نکنید لنگی هست.یه بی طرف و منصف می‌دونه این آدم فاسد هست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی