پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۵
۲ |
۲
ستاره پرسپولیس به دنبال تکرار سناریوی سال قبل!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی ترابی در مقطع پایانی فصل قبل ستاره بی بدیل تیمش بود.

مهدی ترابی وینگر تکنیکی و ملی پوش پرسپولیس بعد از پست سر گذاشتن بیماری و دوری از ترکیب تیم ملی، در تمرینات پرسپولیس حاضر شده و خودش را آماده ادامه فصل می‌کند. ترابی که در این فصل آمار ۲ گل و ۳ پاس گل را از خودش ثبت کرده، در مقطع پایانی فصل قبل ستاره بی بدیل تیمش بود و کمک زیادی به قهرمانی‌های فصل قبل پرسپولیس کرد. ترابی در ۱۰ بازی پایانی پرسپولیس در فصل در لیگ و جام حذفی آمار خیره کننده ۷ گل و ۳ پاس گل را به ثبت رساند و نقش پررنگی در بردن ۳ گانه توسط پرسپولیس داشت.

ترابی که با آمادن اوسمار به سمت راست منتقل شده، روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارد و یکی از بهترین‌های تیمش در چند بازی اخیر بوده است. حالا ترابی ملی پوش در فکر تکرار سناریوی سال قبل است و پرسپولیسی‌ها هم امیدوارند در ادامه فصل همان ترابی را ببینند که در ۱۰ بازی پایانی فصل گذشته دیدند.

بیشتر بخوانید: عکس| الکس فرگوسن افسانه‌ای با اسب میلیون دلاری‌اش در حوالی ایران

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امیر حسین IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
    یکی ازبهترین وینگر های ایرانه تو جام ملت‌ها می تونست خیلی بدرد بخوره گروهبان قندعلی میتونست به جای بازی دادن بازیکنان بی مصرف متل احسان حاج صفی و امید ابراهیمی از ترابی و قاعدی استفاده کنه تیم ملی اگه بخواد جوان بشه اول باید کادرفنی رو جوان کنه قلعه نویی براش فرقی نمیکنه تیم‌ چطور بازی میکنه با اینکه ترکمنستان زمین بدی داشت ولی ازبکستان هم تو همین زمین سه تا به ترکمنستان زد قبلا تاجیکستان و ازبکستان تو محوطه جریمه ما به زور نزدیک می شدن اما مثل اینکه اونها دارن پیشرفت می کنن و ما پسرفت
  • حسین IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
    قلعه نوعی با هیچ منطقی نمیتوپه سرمربی ایران باشه. نه تاکتیتک هاش و نه نوع انتخاباتاتش در حد تیم تیم ملی نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی