نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
عکس‌| سرزمین عجایب؛ مربیِ آبی رفت، تیم به تنظیمات قرمز برگشت!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم خوشه‌طلایی در اولین بازی پس از استعفای خسرو حیدری با لباس قرمز مغلوب تیم خیبر شد.

بعد از انتخاب و معرفی خسرو حیدری به عنوان سرمربی جدید خوشه طلایی، مدیران باشگاه به احترام کاپیتان سابق استقلال رنگ لوگوی خود را تغییر دادند. اما تغییرات هویت بصری قرمزرنگ باشگاه خوشه طلایی به همین‌جا ختم نشد. چرا که با پیشنهاد سرمربی استقلالیِ تیم قرار بود بازیکنان با لباس آبی‌رنگ به میدان بروند!

حال تیم خوشه‌طلایی اولین بازی خود پس از استعفای خسرو حیدری را انجام داده است. نکته جالب این بازی، تغییر رنگ پیراهن تیم خوشه‌طلایی بود. این تیم که در فصل جاری با پیراهن‌های قرمز به میدان می‌رفت پس از منصوب شدن خسرو حیدری به سرمربی‌گری، رنگ پیراهنش را به آبی تغییر داد و با جدایی خسرو حیدری دوباره این تیم سرخ‌پوش شد! اتفاقاتی که فقط در فوتبال ایران اتفاق می‌افتد…

تیم خوشه طلایی ساوه قرمز پوشید

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • حمید رضاآبایی IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
    سالهاست‌هواداران‌آبی ذائقه اینچنینی دارند وبه جای مطالبه ی فنی توهین به رقیب ملاک محبوبیت ارکان باشگاهشونه.. از ننشستن منصوریان روی صندلی قرمزوکندن سرپوش قرمز میکروفن وپیروزی. گفتن عده ای ازافراد فنی تیمشون که فهمیده بودند اگر توان فنی هم نداشته باشند بااین روش میتونن محبوب بمونن... حتی قلیچ ما هم اینو فهمیده دراردوگاه قرمز به توهین به رقیب محبوبیت وامتیاز قائل نمیشن واسه همین راهشو پیدا کرد ورفت جایی که این بحث ها ارضاشون میکنه..
  • شیشتایی بی افتخار DE ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
    در عجبم این باشگاه چطوری این پیشنهاد مسخره رو قبول کرد حاضر شد رنگ لوگوی خودشو تغییر بده! اونم به خاطر مربی که تا حالا مربی هیچ تیمی نبوده و اولین تجربه مربیگریش بوده !!! واقعا مقایسه کردن فوتبال ایران با سیرک توهین بزرگی به سیرک هستش!
  • ایرانی IR ۰۴:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۰
    تنها خاصیتشان به جای افزودن بار فنی به تیم افزودن بار مالی می باشد و دیگر هیچ آخه این مسایل ربطی به مربی ندارد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی