کلوب| خسرو حیدری - خوشه طلایی؛ از قرمز به آبی و از آبی به قرمز!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اتفاقات و عجایب در سال جدید هم دست بردار فوتبال ایران نیستند و هر لحظه از این باغ، شگفتی های زیادی به گوش فوتبال دوستان ایرانی می رسد!

حدود یک ماه پیش بود که از چرایی تغییر رنگ لوگو و پیراهن باشگاه خوشه طلایی ساوه به خاطر نظرات جمعی و سلیقه سرمربی همچون خسرو حیدری، گفتیم و نوشتیم و آن تصمیم را نقد کردیم. اما حالا پس از جدا شدن سرمربی تازه کار، مجدداً همه چیز به تنظیمات کارخانه برگشت و به یکباره آبی تبدیل به قرمز شد!

و حالا چند سوال مهم؛ اینکه اولاً چرا خسرو حیدری، اینقدر زود و راحت از خوشه طلایی جدا شد؟ آیا او قبل از آمدن و نشستن بر روی نیمکت این باشگاه، از امکانات و محدودیت ها اطلاع نداشت؟ بر فرض که اگر خسرو حیدری قصد جدایی داشت، چرا مدیران این تیم به همین راحتی مجوز جدایی را برای او صادر کردند؟

ثانیاً اگر خسرو حیدری و برخی مسئولان، همه چیز تیم را از قرمز به آبی تغییر دادند، چرا بعد از رفتن او، آبی به قرمز برگشت؟ چرا اصلاً این ایده که هر آن امکان شکست خوردن برایش وجود داشت از بدو ورود خسرو به تیم عملی شد؟ اگر قرار بود که پس از رفتن خسرو حیدری، همه چیز مثل سابق شود، چه نیازی به تغییرات رنگی بود؟ چرا سازمان لیگ جلو تغییرات چند باره برای عوض کردن رنگ پیراهن ها را نمی گیرد؟ مگر مهد کودک است؟

در حال حاضر، این تیم سرمربی ندارد و به نوعی به حال خود رها شده، محسوب می شود. جالب اینجاست که خوشه طلایی ساوه، همان طور که از اسمش پیداست تعلق به استان مرکزی و شهر ساوه دارد ولی در اواخر سال ۱۴۰۲ به شهر مشهد واگذار شد تا خوشه طلایی، نامش برای یک شهر و محل بازی های خانگی و تمریناتش، متعلق به یک شهر دیگر باشد!

معین احمدوند| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ع ق QA ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۱
    هه هه مربی عضو باند تحمیل سرمربی آبی به لیگ این قرارداد دوم بود دوتایی دیگه لازمه تا او معروف بشه و پول بیشتری گیرش بیاد فقط نمی‌دونیم سهمیه باند آبی فدراسیون چنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی