نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
زنبورها طلسم درکلاسیکر را پس از ۱۰ بازی شکستند/ بایرن، قهرمانی زودهنگام را به لورکوزن هدیه می‌دهد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بایرن‌مونیخ در درکلاسیکر مقابل دورتموند شکست خورد تا بایرلورکوزن به قهرمانی زودهنگام در بوندس‌لیگای آلمان نزدیک‌تر شود.

حساس‌ترین و جذاب‌ترین دیدار هفته بیست‌وهفتم بوندس‌لیگای آلمان امشب در ورزشگاه آلیانتس‌آرنا شهر مونیخ برگزار شد، جایی که بایرن‌مونیخ مقابل دورتموند تن به شکست ۲-۰ داد.

درکلاسیکر را دورتموند بهتر و حساب‌شده‌تر شروع کرد و در دقیقه ۱۰ هم با پاس طلایی یولیان برانت و ضربه نهایی کریم آدیمی به گل رسید. بایرن در این نیمه موفق به جبران گل خورده نشد و بازنده به رختکن رفت.

با شروع نیمه دوم ضدحملات دورتموند و موقعیت‌هایی که این تیم داشت از بایرن که نیاز به گل داشت، خطرناک‌تر بود. با این حال درخشش اسون اولرایش باعث شد تا امید باواریایی‌ها برای جبران زنده بماند. به تدریج بایرن نبض بازی را در دست گرفت، اما تیمی که نتیجه گرفت باز هم دورتموند بود. در دقیقه ۸۳ یولیان ریرسون توپ را به گوشه دروازه بایرن فرستاد و گل دوم ثبت شد. در دقیقه ۸۹ بایرن توسط هری کین به گل رسید که VAR آن را مردود کرد.

در نهایت بایرن در خانه درکلاسیکر را باخت تا پس از ۱۰ بازی این نبرد را شکست بخورد. ضمن این که زنبورها پس از حدود ۱۰ سال موفق شدند در بوندس‌لیگا در مونیخ پیروز شوند.

بایرن‌مونیخ با این شکست ۶۰ امتیازی باقی‌ماند تا فاصله‌اش با بایرلورکوزن صدرنشین ۱۳ امتیاز شود. دورتموند هم ۵۳ امتیازی شد تا جایگاه چهارم را حفظ کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی