نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
دوشنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۲
۱ |
۰
لبرون جیمز
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لبرون جیمز به زمان بازنشستگی نزدیک می‌شود و قصد دارد تا زمانی که فرصت بازی در کنار پسرش فراهم شود به بسکتبال حرفه‌ای ادامه دهد.

لبرون جیمز با وجود اینکه تقریباً ۴۰ سال دارد هنوز در سطح بسیار بالایی بازی می‌کند. او مسن‌ترین بازیکن فعال NBA است و روز یکشنبه پس از به دست آوردن ۴۰ امتیاز مقابل بروکلین‌نتز در پیروزی ۱۱۶-۱۰۴ لیکرز و شکستن رکورد شخصی در پرتاب سه امتیازی، به همه نشان داد که هنوز انرژی زیادی برای ادامه دادن به حرفه خود دارد.

پادشاه جیمز در مصاحبه بعد از بازی با نشریه اتلتیک صحبت کرد و در مورد بازنشستگی خود چنین گفت: «خیلی دور نیست... قطعا ۲۱ سال دیگر بازی نخواهم کرد، اما خیلی دور نیست. نمی‌دانم چه زمانی این در بسته می‌شود و بازنشسته خواهم شد. اما وقت زیادی ندارم.»

لبرون جیمز بارها اعلام کرد که قبل از پایان دادن به دوران حرفه‌ای خود در NBA، باید به یک هدف دیگرش که بازی با پسر بزرگش برونی است دست یابد. برونی این فصل کار خود را در NCAA در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی آغاز کرد ولی دوران تحصیلی او در دانشگاه به دلیل ایست قلبی در تابستان به تعویق افتاد. لبرون برای رسیدن به آرزوی دیرینه خود همچنان به بازی در سطح حرفه‌ای ادامه می‌دهد و در انتظار روزی‌ست که بتواند با پسرش در میدان بازی کند و بعد از آن اعلام بازنشستگی کند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضا جعفری IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۳
    یک انسان به تمام معنا، با این همه مقبولیت همچنان متواضع

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی