نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
 پرونده استقلال – سانتاکلارا هنوز باز است/ چرا این بار از آسیا حذف نمی‌شوند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرونده بدهی باشگاه استقلال به باشگاه سانتاکلارا هنوز باز است و این در حالی است که ۱۱ فروردین آخرین فرصت برای پرداخت بدهی‌هایی بود که منجر به صدور رای نهایی شده است.

با  وجود باز بودن پرونده بدهی باشگاه استقلال به باشگاه سانتاکلارا باشگاه ایرانی در بیانیه‌ای به صراحت گفته است: خطر حذف از بازی‌های لیگ نخبگان آسیا آبی‌ها را تهدید نمی‌کند و به زودی با پرداخت باقی مانده بدهی پنجره تیم استقلال از سوی فیفا باز می‌شود.

باز بودن پرونده بدهی باشگاه استقلال به باشگاه پرتغالی نکته‌ای است که باشگاه استقلال در بخشی از بیانیه امروز خود بدان اشاره کرده ونوشته است: «همچنین بسته شدن پنجره نقل و انتقالات نیز به دلیل پرونده سانتاکلارا بوده، خوشبختانه در این مقطع از فصل تاثیری روی عملکرد باشگاه ندارد و خللی در دریافت مجوز حرفه‌ای نیز ایجاد نخواهد کرد. پنجره نقل و انتقالات بعد از انتقال باقی مانده مبلغ طلب سانتاکلارا، باز خواهد شد.»

اما سوال مهم و اساسی اینجاست با وجود مختومه نشدن پرونده بدهی باشگاه استقلال به باشگاه سانتاکلارا چگونه خطر حذف از بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا استقلال را تهدید نمی‌کند؟

کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال ایران قرار است مجوز حرفه‌ای تیم استقلال را تایید کند که این بار این کار را انجام خواهد داد، چون باشگاه استقلال با همکاری فدراسیون فوتبال در تلاش برای پرداخت بدهی باشگاه پرتغالی است و قرار است بخشی از این بدهی از محل مطالبات فدراسیون فوتبال نزد فیفا پرداخت شود و بعد باشگاه استقلال از محل مطالبات خود نزد کنفدراسیون فوتبال آسیا بدهی به فدراسیون فوتبال ایران را پرداخت کند.

از آنجایی که این اقدامات پیش از ۱۱ فروردین انجام شده است، در نهایت کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال مجوز حرفه‌ای باشگاه استقلال را تایید خواهد کرد.

وزیر ورزش و جوانان به فدراسیون فوتبال و باشگاه استقلال از روزها قبل تاکید کرده است که باید این بدهی را پرداخت کنند تا استقلال در صورت کسب سهمیه شانس حضور در لیگ نخبگان آسیا را از دست ندهد.

بیشتر بخوانید: عکس| بیرانوند در سیزده به‌در مافیا شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۳
    فدراسیون با پرداخت بدهی استقلال ثابت کرد تو مهندسی کردن نتایج دست داره
  • فارس وفرهیختگان IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۳
    سوگلی حکومت که باشی۲۰۰هزارپول نداشته توفیفارابهت میدن اما برا رادو۲۰۰هزاردلارپول داشته توفیفاراندادند،،سیاسیون لابیگربالادستی که حامی ت باشندبانک شهر به بانک کیسه تبدیل میشه،افشاریان بعدازپنالتی دربی پرش ارتفاع میزنه، جاودانی،ماجدی وحسن زاده ازموفقیت درفرمالیته کردن تخلفات تیم محبوب خودشون وسیاسیون بالادستی ذوق زده میشند، تاج بامسئولان کیسه پیداوپنهان دیداروازشون حمایت‌های مالی میکنه ،۲_۳تارسانه هم میشند وکیل مدافع تطهیر تخلفات وجعلهای سریالی تیم، /حکومتی که باشی بارزومه ی آب بستن وتغییرابعاد زمین وتحریک نیمکت حریفان وفشار به داورتارهاکردن فولادتوکشورغریب باتعهدصوری میارندت،اما مربی رقیب رابخاطر ۳تاتوئیت حمایتی ازمردم واداربه استعفا میکنندبه همون دلیل که نگذاشتندباقری بیاد
  • شاهین IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۳
    اوف بر این فوتبال... فدراسیون بدهی استقلال را می دهد. در قبال درامد اسیایی استقلال.. استقلال در اسیا که درامد ندارد در ثانی چطور می گیرد. ای اف سی که بخاطر تحریم نمی دهد.. جلسات تاج کار خود اش را می کند. یقین کردم. وار در دربی عمدی کار کرد..
  • ع ق QA ۰۳:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    هم فدراسیون هم استقلالی‌ها جعال و دروغگو هستند فیفا و شما باور نکنید ثابت کردند هم پولشوئی برای تیم دولت است ملت موافق نیستند
  • کرام الکاتبین QA ۰۳:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    قسمت جعلش باقیه این تیم را به لیگ سه و دو جعال را بزندان بفرستید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی