نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
حکم فدراسیون فوتبال، قطعی و اجرایی نیست/ وقتی سیل شکایت‌ها روانه کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌شود!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شکایت‌های داخلی به کنفدراسیون فوتبال آسیا نشان می‌دهد فدراسیون فوتبال ایران در احقاق مطالبه بازیکنان و مربیان ایرانی ناتوان است.

بازیکن و مربی پیش از ثبت شکایت خود در کمیته تعیین وضعیت باید پولی را به حساب فدراسیون فوتبال واریز کند تا به شکایت او رسیدگی شود اما واریز این پول و رایی که از سوی کمیته مذکور صادر می‌شود، ضمانت اجرایی ندارد و در برخی پرونده‌ها، آرای صادره با بی توجهی باشگاه روبرو می‌شود. تا جایی که برخی از مربیان و بازیکنان به این نتجیه رسیده اند که برای احقاق حق بهتر است پرونده را به کنفدراسیون فوتبال آسیا گزارش دهند.

رضا اسدی که بعد از جدایی از پرسپولیس هم بازی در تراکتور و هم سپاهان را تجربه کرده و دوران حضور او در پرسپولیس رو به فراموشی است، برای دستیابی به حق و حقوق معوقه، پرونده اش را به کنفدراسیون فوتبال آسیا گزارش داد و بعد از این گزارش بود که باشگاه پرسپولیس به تکاپو افتاد.

مهدی رحمتی سرمربی سابق تیم آلومینیوم اراک که ظاهرا یک میلیارد تومان از این باشگاه طلب کار است، برای کنفدراسیون فوتبال آسیا نامه زد که موفق نشده با وجود رای از سوی کمیته تعیین وضعیت و تایید آن از سوی کمیته استیناف، مطالباتش را دریافت کند.

این نامه‌ها نشان می‌دهد، فدراسیون فوتبال ایران تنها حکم صادر می‌کند و در اجرای احکام ناتوان است! در حالی که کنفدراسیون فوتبال آسیا برای اجرای احکام مالی، زمان تعیین می‌کند که ۱۱ فروردین بود و تا این تاریخ هر تیمی به آرای صادره و نهایی از سوی کمیته ی قضایی بی توجهی کرده باشد، در گام نخست مجوز حرفه ای تایید نمی‌شود و در ادامه با جرایم سنگین تری مواجه خواهد شد.

ای کاش فدراسیون فوتبال ایران هم یک حرکت موازی انجام می‌داد تا این همه درخواست از سوی مربی و بازیکن ایرانی سمت کنفدراسیون فوتبال آسیا روانه نمی‌شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ع ق QA ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    داستان جعل های دو مدیر معروف چه میشه ؟! لا اقل جعل داستان محبی که بین المللی است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی