نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
یحیی گل محمدی و فرهاد مجیدی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر می رسد پس از جواب منفی یحیی گل محمدی برای حضور در تیم امید ایران، فرهاد مجیدی هم تمایلی به مربیگری در این تیم ندارد.

همان طور که مجید جلالی رئیس کمیته فنی فدراسیون فوتبال با صراحت از پذیرفتن پیشنهاد سرمربیگری تیم امید توسط یحیی گل محمدی سخن گفت، کاش امروز با همان شفافیت اعلام می کرد نظر سرمربی سابق پرسپولیس در این ارتباط چیست؟

از جلالی سوال می کنیم آیا یحیی به پیشنهاد شما جواب مثبت داد؟ بدون شک خیر؛ چرا که اگر چنین اتفاقی رخ می داد، یحیی گل محمدی در مصاحبه ای در این باره صحبت می کرد و رسانه های گروهی هم خبرهای متنوعی منتشر می کردند. وقتی هیچ کدام از این اتفاقات رخ نداده، یعنی گل محمدی به پیشنهاد فدراسیون فوتبال برای حضور در تیم امید جواب منفی داده است.

دیروز خبر دیگری در خصوص بی انگیزگی فرهاد مجیدی برای توافق با فدراسیون فوتبال منتشر شد و به نظر می رسد سرمربی سابق استقلال هم تمایلی به حضور در تیم امید ندارد. در واقع یحیی و فرهاد متفقا پیشنهادی را رد کردند که در گذشته برای رسیدن به این سمت، دعوا و جنجال بود؛ تیم امید آنقدرها هم بی جاذبه نیست که حس کنجکاوی برانگیز این مربیان را تحریک نکند و آنها به همین سادگی از نیمکت امیدهای ایران غافل شوند.

کاش مجید جلالی به جای انتخاب سرمربی بعدی و پیشنهاد به او، کمی در این باره تحقیق می کرد که دلیل اصلی پاسخ منفی مربیانی مانند یحیی گل محمدی و فرهاد مجیدی به پیشنهاد فدراسیون فوتبال چیست؟ آنها از چه چیزی می ترسند و از چه فرجام تلخی وحشت دارند؟

آیا حضور در فوتبال باشگاهی و قرار گرفتن در کورس رقابت های لیگ برتر، برای یحیی در اولویت نیست؟ مشخص است همه مربیانی که جام گرفته اند یا در کورس قهرمانی بوده اند و لذت قراردادهای سنگین را در یک فصل چشیده اند، به همین سادگی خام سرمربیگری در تیم امید نمی شوند که یک شبه تمام این وجاهت کسب شده را بر باد می دهد. اگرچه هستند مربیانی که جلالی هم می داند با یک اشاره، به نیمکت تیم امید سنجاق می شوند؛ چون حتی تکرار باخت در تیم امید هم برای آنها که از تیم های لیگ برتری پیشنهاد ندارند، یک جور پیروزی است!

در همین ارتباط: سرمربی سابق استقلال گزینه تیم ملی امید؟ فعلا نه!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۱
  • سعید IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    ترس
  • M IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    با احترام اما فرهاد میجدی لنگ اون یه قرون دو هزار ای فدراسیون نیست! برای اون آدم نظم و انضباط و اینکه چه کسی کجا قرار داره مهم تره و منم باشم همچین پیشنهادیو قبول نمیکنم! چون مشخص نیست محدوده اختیاراتم‌ چقدره!
  • محمد IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    ی جوری میگی یحیی و فرهاد که انگار گواردیولا و کلوپ نه گفتن
    • محسن IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
      فعلا که همین دو تا حرف اول رو میزنند
  • ماشا IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    بنظر خود شما چرا وقتیکه مهدی تاج با اون همه عقبه ندانم کاری و غرور بیجا و سلطه کهرو تک تک اعضای فدراسیون داره باید افراد آزاده ای مث فرهاد و یحیی و ... قبول کنن که چن وقتی مطیع دستورات بدرد نخورش باشن و واسش کفش جفت کنن. ارزش سهام یه شرکت نشانگر توانایی مدیریتشه. ارزش و لیاقت وزیر و مدیران فوتبالی هم بوجود حداقل وار تو تک تک استادیومهاست. حتی اگه از امروز نصب بشه باز لیاقت یوخت. بند نافشون با رابطه بسته شده.
  • مهران IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    برای اینکه فدراسیون تاج باند بازه و آدمهایی مانند قلعه نوعی و عنایتی و منصوریان و فکری باید توش باشند
  • پارسا IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    آقای فرهاد مجیدی یکبار مربی تیم امید شد اما موفق نبود، ایشون پول لازم،با عوامل رسانه ای که داره امروز وفردا با فضاسازی احتمالا اعلام میکنن پیشنهاد منچسترسیتی،وایضاً تیم ملی امارات ،برزیل و... را هم رد کرده،ایشان را یا برکنار ویا چنانچه دلالها موفق شوند هرجا بتوانند اورا منصوب میکنند،نمونه اش رها کردن استقلال در زمانی که بازیکن ویا مربی بود.حتما به ایشان تیم ملی امید پیشنهاد نشده،امان از دست دلالها ورسانه های زرد
  • ابرام US ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    بهترین فرد برای این پست « جناب قندلی» است تا هم شایستگی خود را به رخ همه بکشد و هم نا کامی در تیم های پرستاره سپاهان و تراکتور و گل گهر را اتفاق محاسبه کند . ضمناََ جنا ب مجید خان کا مپیوتر صندلی بی خا صیت مدیر فنی را رها کند و در کنار «قندلی» که بزعم او با «قسم جلاله» از «مورینیو» بهتر است هم تلمُّذ کند و پر توان رکورد ۵۰ ساله و دست نخورده تیم امید را متفقاََ در جهت درخشش در المپیک ها یاری دهد. باور کنید «قندلی» و جلالی با هم شاهکار می کنند.
  • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    اصلا به فرهاد مجیدی پیشنهادی ندادند
  • 40c IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    چرا به قول شما به امیرخان که شما لنگیها اسم قندلی روش گذاشتید سمت میدن ولی به علی اقا دنبه هیچ سمتی نمیدن یه وقت نگی افتخار نمیده که بیاد سمت بگیره که هیچ کس باور نمیکنه 🔥🔥🔥
  • امیرعلی IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    این جوری که پیش داره می‌ره هیچ کس نمیاد سر مربی شه
  • تااااااج IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
    من فکر میکنم تحت فشار سیاسی حق فعالیت حرفه ای در ایران ندارن، از گریه های مجیدی موقع قهرمانی و از فشار زیاد درویش برای استعفای گل محمدی میشه حدس زد.
  • یدی ۶۶ NL ۰۳:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
    سلام وقتی که با یحیی گل‌محمدی بهترین مربی ایران در پرسپولیس طوری رفتار می کنند که مجبور به استعفا شود مطمئن باشید که یحیی گل‌محمدی نیز در رابطه با تیم‌های ملی هرگز مسیولین نمی پذیرد بازخورد رفتار نادرست چیست
  • بی نام IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
    وقتی وسیله نتیجه گرایی(بردوباخت) هدف لذت فوتبال روفاسد می کنه
  • بی نام IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
    وسیله برد وباخت همیشه هدف رو فاسد می کنه
  • محمودرضا IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
    هم سنگ کردن مجیدی با یحیی امپراطور، کار درستی نیست. هر کسی را با هم وزن خودش باید مقایسه کنید.
    • حسام IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
      راست میگی کسی که میراث دار یه دوجین بازیکن از برانکو بوده با فرهادی که با یه اسکواد معمولی با جعفر سلمانی و حسین زاده و آرمان رمضانی و زبیر و مهدی پور بدون حتی یه باخت قهرمان شد رو نباید مقایسه کرد، موافقم باهات
  • علی.... IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
    سال ها آقای مجیدی و گل محمدی تلاش کردن و اعتبار کسب کردن ، نمیتونن با یک ندانم کاری فدراسیون پنج ستاره اعتباری که سال ها بدست اوردن رو از دست بدهند. زمانی که آقای مجیدی مربی تیم امید بود باز ها گفت تو مسائل فنی دیگران دخالت میکنند ، سرپرست تیم آقای استیلی ارنج میچید! بنابراین فاتحه ی همچین تیمی رو باید خوند که مربی فقط نقش یک مربی رو داره فقط نقش!
  • حمیدرضا IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
    بهترین گزینه برای تیم امید قرارداد بلند مدت با علی آقا دایی هست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی