نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
رجزخوانی مدافع پرسپولیس برای رقبا؛ مثل پارسال قهرمان می‌شویم/ در دربی چیزی از استقلال ندیدیم/ ۹ فینال پیش‌رو داریم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

فرشاد فرجی هرچند مدعی است فعلا صحبت کردن از قهرمانی در لیگ بچگانه است ولی پرسپولیس را شانس اول قهرمانی می‌داند.

مصدومیت مرتضی پورعلی‌گنجی و برخی اتفاقات دیگر در فصل جاری باعث شد تا خط دفاعی پرسپولیس بارها دستخوش تغییر شود. در دربی برگشت هم زوج فرشاد فرجی و علی نعمتی در خط دفاعی سرخ‌پوشان شکل گرفت و آنها توانستند عملکرد خوبی مقابل استقلال داشته باشند. فرجی در آخرین بازی سال برابر پیکان هم در ترکیب ثابت قرار داشت و به‌نظر می‌رسد او در بهترین فرم ممکن قرار دارد. در فاصله ۴روز مانده به دیدار برابر با گل‌گهر فرجی در گفتگو با همشهری در مورد شرایط پرسپولیس صحبت کرد:

  • در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست ولی ما بازی به بازی جلو می‌رویم. از حالا صحبت در مورد قهرمانی بچگانه است و معمولا در لیگ ایران هم قهرمان در هفته آخر یا یک هفته مانده به پایان لیگ مشخص می‌شود.  ۹بازی دیگر برای پرسپولیس باقی مانده که همه آنها برای ما حکم فینال را دارند و باید بهترین عملکرد را در این ۹بازی داشته باشیم.
  • فصل گذشته در آخرین بازی سال، در ورزشگاه آزادی به سپاهان باختیم. خوش‌بین‌ترین هواداران پرسپولیس هم تصور نمی‌کردند قهرمان شویم ولی با شروع سال جدید همه بازی‌ها را بردیم و درنهایت با قاطعیت قهرمان شدیم و ۳جام کسب کردیم. حالا هم می‌خواهیم روند خوب خودمان در سال۱۴۰۲ را ادامه دهیم و به قهرمانی برسیم.
  • پرسپولیس شانس اول قهرمانی است و از هواداران می‌خواهیم تیم را تا آخرین بازی به بهترین شکل حمایت کنند و به ما انرژی مثبت بدهند. قهرمانی در ژن پرسپولیس است و تمام هدف و انگیزه ما این است که دوباره قهرمان شویم و هواداران را خوشحال کنیم.  
  • متأسفانه کیفیت فنی دربی دلچسب نبود. ما تلاش کردیم تا کارهای تاکتیکی مورد نظرمان را اجرا کنیم ولی به‌دلیل سبک بازی حریف فضای کمی در اختیار داشتیم. ما در دربی چیزی از تیم حریف ندیدیم.
  • اوسمار در برزیل سابقه سرمربیگری دارد و مربی بی‌تجربه‌ای نیست. او سال گذشته هم در کنار آقایحیی به تیم ما کمک کرد و در مصاحبه‌هایش همیشه از گل‌محمدی تعریف و او را معلم خودش خطاب کرده است. قبل از انتخاب اوسمار به‌عنوان سرمربی جدید تیم، باشگاه در این مورد با بزرگ‌ترهای تیم مشورت کرد و نظر اکثر بچه‌ها هم در مورد این انتخاب مثبت بود چون اوسمار روی تیم و بازیکنان شناخت داشت. او کمترین تغییرات را ایجاد کرد و روی یک‌سری از جزئیات هم کار کرد. تمام تلاش ما این است که خواسته‌های این مربی را در زمین پیاده کنیم، وقتی تیم نتیجه بگیرد، هم برای ما خوب است هم برای کادر فنی.

بیشتر بخوانید: پیشنهاد وسوسه‌انگیز خارجی برای اوسمار/ شرمندگی به سبک پرسپولیسی‌ها!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • صالح IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
    چیزی که از تیم شما با اون همه ستاره داریم میبینیم چیزی بهتر از استقلال نبوده... هردوتا تیم 28 گل زده دارن...
    • میلاد IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
      استقلالیها جوری میگن استقلال بازیکن نداره که آدم فکر میکنه دارن در مورد استقلال اهواز یا تیم پیکان حرف میزنن. کدوم بازیکن استقلال ضعیفه؟ کدوم ستاره رو خواستید و نخریدن براتون ؟ سقف قرارداد برای استقلال معنی نداره؟ داور و وار سفارشی که که در خدمتتونه ؟
  • diako IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
    بزار چهار تا بازی بهت برسه بعد کری بخون 😅 همش سر نیمکت در حال تخمه شکستنه 😅😅

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی