نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
ارلینگ هالند
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

ارلینگ هالند جذابیت زمین و رختکن تیمش را چند برابر کرده و با اینکه فصل چندان خوبی را نمی‌گذراند اما بعید نیست که امسال هم با تیمش موفق به کسب سه‌گانه شود.

ارلینگ هالند هنگام پیوستن به منچسترسیتی آهنگ «قهرمان» انریکه اگلسیاس را برای معرفی خود انتخاب کرد، و پپ گواردیولا نیز از او انتظار دارد که در دو هفته بعدی قهرمان تیمش باشد.

مهاجم سابق بوروسیا دورتموند در پیش‌فصل جولای ۲۰۲۲ در هتل تیم در هیوستون این آهنگ را اجرا کرد. استفان اورتگا دروازه‌بان تازه وارد و کالوین فیلیپس نیز میکروفون را در دست گرفتند اما هالند اجرای بهتری داشت؛ حداقل از نظر خودش. به نقل از نشریه سان، هالند گفت: «از نظر اجرا من از همه بهتر بودم. شاید صدای کالوین بهتر بود اما به نظر من اجرا از همه چیز مهمتر است.»

اما اجرای او در تساوی خانگی ۰-۰ یکشنبه مقابل آرسنال مطابق با استانداردهایش نبود. هالند در اواخر مسابقه یکی از بهترین موقعیت‌های بازی را هدر داد و روی کین، کارشناس اسکای اسپورت گفت که بازی این مهاجم ۵۱,۴ میلیون پوندی بسیار ضعیف بود و حتی او را با بازیکنان لیگ دو مقایسه کرد.

در همین رابطه:

ارلینگ هالند

ترانه «قهرمان» انتخاب مناسبی برای معرفی هالند به لیگ برتر انگلیس به نظر می‌رسید. او در فصل اول ۵۲ گل برای تیم گواردیولا به ثمر رساند و همچنین به کسب جام لیگ قهرمانان اروپا و سه‌گانه تاریخی کمک کرد. برای او و تیمش سخت بود که این فصل نیز به چنین جایگاه والایی برسند اما آمار ۲۹ گل او در فصل جاری به هیچ وجه فاجعه نیست، به خصوص با در نظر گرفتن این نکته که دو ماه را به دلیل مصدومیت از دست داد. منچسترسیتی حداقل ۱۲ و شاید ۱۶ بازی دیگر در پیش دارد و هالند شاید بتواند آمار گلزنی خود را در حد فصل قبل بالا ببرد.

با این حال آنها پس از تساوی‌های متوالی، البته در برابر مدعیان قهرمانی لیورپول و آرسنال، باید در بازی مقابل استون‌ویلا به مسیر پیروزی برگردند. قطعا گواردیولا در آرزوی دیدن قهرمانی هالند مقابل ویلاست. شاید هم هالند برای دریافت انرژی بیشتر باید به سراغ درخت بونسای خود برود.

مستند «باهم: برندگان سه‌گانه» که روز گذشته در نتفلیکس منتشر شد داستان فصل فوق‌العاده من‌سیتی را روایت می‌کند. در این مستند می‌بینیم که هالند درخت بونسای را با خود به محل کار می‌آورد تا انرژی این درخت به بالا بردن ذهنیت تیم کمک کند.

در بسیاری از فرهنگ‌ها، به ویژه ژاپن و چین، بونسای به عنوان نمادی از صلح و هماهنگی با کسانی که برای پرورش آنها وقت می‌گذارند، در نظر گرفته می‌شود. این گیاه کوچک در اتاق فیزیوتراپی قرار دارد و از همه بازیکنانی که وارد می‌شوند خواسته می‌شود تا از آن به خوبی مراقبت کنند. هالند معتقد است که این گیاه به بازیکنان انرژی و قدرت می‌دهد.

شیطنت‌های عجیب و غریب هالند در سیتی؛ از آهنگ معروف انریکه اگلسیاس تا درخت بونسای/ انرژی بچه‌غول به آبی‌آسمانی‌ها منتقل می‌شود؟

این مهاجم برای اطمینان از اینکه در چارچوب ذهنی درستی قرار دارد، مرتبا مدیتیشن می‌کند. او در مستند می‌گوید: «از درخت بونسای انرژی می‌گیریم. ما انرژی را از بونسای بیرون می‌کشیم و وارد بدن خود می‌کنیم. این درخت برای ما خوش‌شانسی می‌آورد. نسبت به بونسای احساس مسئولیت می‌کنم، به آن آب می‌دهم و مراقبم که نور کافی دریافت کند و ...»

هالند و هم‌تیمی‌هایش زمان زیادی برای صلح و هماهنگی ندارند. آن‌ها بازی‌هایی با ویلا و سپس کریستال پالاس در پیش دارند و بعد به مصاف رئال مادرید در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان می‌روند.

در مستند می‌توان گواردیولا را دید که با بازیکنانش قبل از فینال مقابل اینتر در ماه ژوئن صحبت می‌کند: «می‌دانم که رویای این موفقیت را دارید. می‌دانم که چقدر با هم خوب هستید. این اتفاق یک بار در ۱۵۰ سال فوتبال انگلیس افتاده است، فقط یک تیم این کار را انجام داد. یک بار در زندگی اتفاق می‌افتد بچه‌ها. قرار نیست آن را دوباره زندگی کنیم.»

اصلا بعید نیست که سیتیزن‌ها امسال هم بتوانند دوباره آن رویا را زندگی کنند. اگر آنها این بار هم موفق به کسب سه‌گانه شوند، پس قطعا هالند و هم‌تیمی‌هایش «قهرمان» واقعی هستند.

جشن قهرمانی منچسترسیتی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی