نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
فیلیپ تروسیه
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی مشهور فرانسوی در گفت‌وگو با خبرورزشی تصریح کرده بود که فدراسیون فوتبال ایران با او برای پذیرفتن سمت مربی‌گری تیم ملی کشورمان مذاکره کرده است.

پس از این‌که ایران روز هشتم فروردین سال ۱۳۸۸ در ورزشگاه آزادی مغلوب عربستان شده و علی دایی برکنار شد، گمانه‌زنی‌های فراوانی جهت جانشین او در تیم ملی آغاز شد و اسامی زیادی مطرح گردید.

در این میان فیلیپ تروسیه سرمربی اسبق تیم‌های ملی آفریقای جنوبی و ژاپن که یکی از تئوریسین‌های بزرگ فرانسوی محسوب می‌شد، طی مصاحبه‌ای که ۱۵ فروردین سال ۸۸ با خبرورزشی انجام داد دریافت پیشنهاد از تیم ملی ایران را تایید کرد و گفت: بله! از طرف فدراسیون فوتبال ایران با من گفت‌وگوهایی صورت گرفته اما فعلا همه چیز در حد مذاکرات ابتدایی تلفنی و ایمیلی بوده است. البته شاید برای پیگیری جدی کار قرار ملاقات در تهران هم داشته باشیم. من تیم ملی ایران را به خوبی می‌شناسم و هدایت این تیم برایم فوق‌العاده جذاب است.

البته نکته اینجاست که در آن مقطع یعنی نیمه فروردین سال ۸۸ عملا سرمربی ایران انتخاب شده بود و محمد مایلی‌کهن به عنوان جانشین علی دایی این سمت را احراز کرده بود به همین خاطر هرگز خبری از فیلیپ تروسیه فرانسوی نشد.

خبرورزشی‌گردی| افشاگری مربی بزرگ فرانسوی از یک پیشنهاد بی‌سرانجام/ مذاکره با سرمربی اروپایی، انتخاب حاجی‌مایلی!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی