نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
آرزو می‌کنم قبل از بازی با استقلال در لیگ برتر ماندگار شویم/ محل بازی‌های پرسپولیس نباید عوض شود/  به خطیر گفتم نمی‌شود مدیر استقلال شوی ولی کار را جلو نبری!
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

مربی اسبق استقلال گفت: فارغ از اینکه شرایط استقلال و نساجی در آن بازی به لحاظ جدولی چگونه باشد، قطعاً هم ما و هم استقلالی‌ها در نهایت جوانمردی برای کسب پیروزی وارد زمین خواهیم شد.

پس از چند ماه دوری، شاهرخ بیانی دوباره به فوتبال برگشت و بار دیگر تحت عنوان دستیار کنار ساکت الهامی قرار گرفت. مربی و کاپیتان اسبق استقلال حالا کار دشواری را برای نگه داشتن نساجی در لیگ برتر پیش روی خودش می‌بیند اما قاطعانه می گوید این اتفاق رخ می‌دهد. در مورد وضعیت نساجی و البته استقلال با شاهرخ بیانی همکلام شدیم که در ادامه حرف های او را می خوانید:

از ادامه همکاری با ساکت الهامی و اوضاع نساجی برایمان بگویید...
قرار بود تابستان پارسال با آقای الهامی در مس رفسنجان هم مشغول به کار شوم ولی شرایط فراهم نشد چون برخی از مدیران باشگاه مس با آقا ساکت مشکل داشتند و کادر فنی را خیلی اذیت کردند. قرار بود نیم فصل بروم آنجا ولی دیدید که چه اتفاقاتی افتاد و قسمت شد که دوباره به نساجی برگردم. تیمی که بعد از استقلال خانه دوم من محسوب می‌شود و معتقدم تماشاگرانش هم پس از هواداران استقلال بهترین هواداران لیگ برتر محسوب می‌شوند. ما از نساجی خاطرات خوبی داریم و خیلی خوشحالم که مردم عزیز مازندران به ویژه قائمشهر نیز ذهنیت خوبی از این کادر فنی دارند. آنها هنوز قهرمانی نساجی در جام حذفی را فراموش نکرده‌اند و امیدوارم در هفته‌های باقیمانده نیز خاطره بسیار خوبی برایشان خلق کنیم و دوباره آنها را خوشحال کنیم. من بارها گفتم ساکت الهامی جزو مربیان خوب فوتبال ماست که باید مورد توجه قرار بگیرد. متاسفانه ما در فوتبال ایران به مربیان خودمان خیلی بها نمی‌دهیم و مرتب سراغ خارجی‌هایی می‌رویم که همه امکانات برایشان فراهم می‌شود ولی خوب هم نتیجه نمی‌گیرند.

پس به بقای نساجی خیلی امیدوارید.
خیلی زیاد. شما شک نکن که نساجی  صد درصد در لیگ برتر می‌ماند. این تیم برای مردم قائمشهر یک نماد است و با آن زندگی می‌کنند.

البته در هفته‌های پایانی فصل با استقلال هم بازی دارید.
بله این قاعده فوتبال است که گاهی اوقات تو را مقابل تیمی می‌گذارد که جوانی خودت را در آن سپری کرده‌ای. البته آرزو می کنم تا قبل از آن مسابقه بقای نساجی در لیگ برتر قطعی شده باشد. فارغ از اینکه شرایط استقلال و نساجی در آن بازی به لحاظ جدولی چگونه باشد، قطعاً هم ما و هم استقلالی‌ها در نهایت جوانمردی برای کسب پیروزی وارد زمین خواهیم شد.

آرزو می‌کنم قبل از بازی با استقلال در لیگ برتر ماندگار شویم/ محل بازی‌های پرسپولیس نباید عوض شود/  به خطیر گفتم نمی‌شود مدیر استقلال شوی ولی کار را جلو نبری!

برسیم به استقلال؛ تیمی که الان صدر نشین لیگ برتر است اما داستان جواد نکونام و علی خطیر در آن هنوز حل نشده....
متاسفانه استقلال می‌تواند بزرگترین ضربه را از همین مسئله بخورد. همه باید در تیم برای قهرمانی یکدل شوند. همه باید در یک راستای واحد تلاش کنند. این دقیقاً همان چیزی بود که ما تابستان پارسال به نکونام و خطیر گفتیم. در آن زمان گفتند پول نداریم و قرار شد نیم فصل برای جواد نکونام بازیکن بخرند. البته کوین یامگا مصدوم شد و سعید مهری هم با وجود اینکه سرمربی استقلال به او احتیاج داشت از این تیم رفت. در چنین شرایطی البته بازیکن خریدند اما هنوز شرایط مد نظر جواد نکونام محقق نشده است. من خودم به خطیر گفتم نمی‌شود مدیرعامل بشوی و کار تیم را جلو نبری. وقتی یک نفر مدیر شد باید با وجود همه مشکلات شرایط تیم را بهبود ببخشد.

البته استقلال در نیم فصل جلال الدین ماشاریپوف را هم خرید به نظر شما و چقدر می‌تواند به تیم کمک کند؟
بازیکن خیلی خوبی است ولی اینکه از او در کجای زمین بازی بگیریم هم فوق العاده اهمیت دارد. البته جواد نکونام خودش استاد است و قطعاً بهتر می‌داند که جلال الدین را کجای زمین قرار بدهد ولی به نظر من با توجه به تکنیکی که دارد، اگر پشت دو فوروارد قرار بگیرد، قطعاً می‌تواند بیشتر به استقلال کمک کند. سبک بازی این فوتبالیست ازبکستانی به نوعی شبیه به جباری و جانواریو است.

یادمان است که سر عوض شدن محل بازی‌های پرسپولیس در هفته‌های پایانی با خبرورزشی مصاحبه کردید. به نظرتان چنین اتفاقاتی در هفته‌های باقیمانده این فصل هم رخ می‌دهد؟
آن حرف‌هایی که من بهار سال گذشته زدم اصلاً به منزله تخریب پرسپولیس نبود. پرسپولیس و هوادارانش همیشه برایم محترم هستند اما حرفم این بود که باید عدالت رعایت شود. خودتان دیدید که استادیوم  محل دو بازی پرسپولیس را در فصل قبل عوض کردند و به اعتراضات توجهی نشد. امیدوارم در این فصل قضیه اصلاً اینطوری نشود. عدالت باید رعایت شود و ورزشگاه محل برگزاری دیدارهای پرسپولیس نباید عوض شود. همه چیز باید میان استقلال پرسپولیس و بقیه تیم‌های لیگ برتری عادلانه تقسیم شود. اگر واقعاً قرار است تیم‌ها در ورزشگاه بدون تماشاگر بازی کنند، این اتفاق باید انجام شود.

بیشتر بخوانید: با استقلال و پرسپولیس قهرمان شدم اما بعدا می‌گویم طرفدار کدام تیم هستم/ این بازیکن من را عاشق فوتبال کرد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۸
  • هادی IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
    امیدواره قبل از بازی با کیسه در لیگ موندگار بشن که ۳ امتیاز مفت بدن به کیسه حالشو ببرن دو طرف کیسه
    • ع ق QA ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
      اصولاً همه مربیان شطرنجی تحمیلی ( الهامی و رحمتی و فکری و دقیقی و رحمتی و حیدری و قربانی ) برای تبانی به تیمها تحمیل دیگر تزریق میشن اینکه عددی نیست اصولاً ماموریتشان همین دادن امتیازهای روبرو به استقلال هست مثل تارتار که نیستند
    • لنگی IR ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      لنگی های متوهم خودشون همه جوره دارن از طرف کمیته داوران و سازمان لیگ حمایت میشن بعد دارن به سرورشون گیر میدن .کافر همه را به کیش خود پندارد
    • لنگ پاره پوره🍅 IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      عبدالمجید قطری، ،به لیگ ما چیکار داری؟؟؟🤣⭕️🍅🤣
  • آنتی کیسه IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
    ۱۸ تا تیم تو لیگ برتره که حداقل مربی ده تا تیمش آرزوی موفقیت برای کیسه دارن بعد میگم جوانمردانه جلوشون بازی میکنیم کیسه مظهر جعل فساد تبانی هوچی گری و توهم
  • لنگ سوراخ IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
    مگه ماارتش سوراخ آسیا هستیم که داورها بازی برا ما دربیارن ما تیم محبوب مردمی استقلال هستیم
  • M56 IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
    با ساکت امسال نساجی رفته لیگ یک
  • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
    جناب بیانی اگر عدالت اجرا بشود کیسه باید منحل بشود به خاطر تخلفات بیشمار و جعل هایش
    • لنگ پاره پوره🍅 IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      حالا گیریم تاج کبیر منحل، وشما مافیای سرخ موفق به این کار هم شدید مثل بقیه کارهاتون......خب بعدش چی؟؟؟لنگ به حسرت ۶۰ساله پایان می‌دهد وقهرمان قاره کهن می‌شود؟؟؟؟🤣🍅⭕️🤣
  • مجید IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۷
    الهامی همونی نیست که پارسال قبل دربی گلر سومش کذاشت روبروی کیسه تا شش تا بخوره و به خیال خودش روحیه بده به کیسه کشا ولی باختن🤣لیگ پر شده از مربی های کیسه کش کسایی که کارنامه هاشون مشخصه ولی همچنان از این تیم به تیم دیگه همروهم نابود میکنن و میرن تیم بعدی فقط اینها از فیلتر های مخصوص رد شدن امثال دایی و باقری و مهدوی‌کیا و هاشمیان نیستن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی