نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
کامبک عجیب چلسی در دقیقه ۹۰/ شیاطین‌سرخ در پایتخت زمین‌گیر شدند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

چلسی در دیداری جذاب و هیجان‌انگیز مقابل منچستریونایتد در حالی پیروز شد که تا دقیقه ۹۰ شکست خورده بود.

حساس‌ترین بازی هفته سی‌ویکم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه استمفوردبریج با برتری ۴-۳ چلسی مقابل منچستریونایتد به پایان رسید.

چلسی بازی را بهتر آغاز کرد و تنها ۱۹ دقیقه پس از شروع دو گل از حریف خود پیش بود. گل نخست را کانر گالاگر در دقیقه ۴ به ثمر رساند و دومی را کول پالمر در دقیقه ۱۹ از روی نقطه پنالتی. پس از این گل‌ها اما ورق به سود منچستری‌ها برگشت و آنها با گلزنی آلخاندرو گارناچو در دقیقه ۳۴ و  برونو فرناندز در دقیقه ۳۹ کار را به تساوی کشاندند. گارناچو با زدن گل دوم خود در دقیقه ۶۷ من‌یونایتد را تا آستانه پیروزی برد اما چلسی که قصد تسلیم شدن نداشت به تلاش برای کسب امتیاز ادامه داد و نه تنها از باخت خانگی گریخت بلکه آن را به پیروزی تبدیل کرد؛ طوری که شاید خوش‌بین‌ترین هوادارش هم انتظار آن را نداشت.

ناتوانی دیوگو دالو مدافع منچستریونایتد برای مهار مادوکه بازیکن تعویضی چلسی او را مجبور به ارتکاب خطای پنالتی کرد که کول پالمر در دقیقه ۱۰+۹۰ آن را به سومین گل چلسی تبدیل کرد. کمتر از یک دقیقه پس از این گل، او با ضربه‌ای که در میانه راه با برخورد به اسکات‌ مک تامینی تغییر مسیر داد موفق شد هت‌تریک کند و با این گل باعث شکست تیم محبوب دوران کودکی خود و رقم خوردن بدون شک دراماتیک‌ترین نتیجه هفته سی‌ویکم لیگ برتر جزیره شد.

با این نتیجه چلسی که ۲۹ بازی انجام داده ۴۳ امتیازی شد، اما همچنان در رده دهم جدول لیگ برتر قرار دارد. منچستریونایتد هم ۴۸ امتیازی ماند و فرصت کم کردن فاصله‌اش با تاتنهام رده پنجمی را از دست داد تا ضربه‌ای سنگین به شانس خود برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده زده باشد.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس، لیورپول ۷۰ امتیازی، آرسنال ۶۸ امتیازی، منچسترسیتی ۶۷ امتیازی، استون‌ویلای ۵۹ امتیازی و تاتنهام ۵۷ امتیازی به ترتیب رده‌های اول تا پنجم را در اختیار دارند و در میان آنها تنها استون‌ویلا تمام ۳۱ بازی خود را انجام داده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی