نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
جمعه ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۳
۰ |
۰
این نوجوان رژیم غذایی مسی را دنبال می‌کند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لامین یامال روز به روز در حال پیشرفت است و به یکی از مهره‌های کلیدی تیم ژاوی تبدیل شده.

از تابستان گذشته تاکنون تغییرات زیادی در وضعیت لامین یامال در بارسلونا ایجاد شده است. او که در آن زمان تنها در لیست تیم اصلی بود، اولین بازی خود را در آوریل گذشته در برابر رئال بتیس انجام داد و کمی بعد به جوان‌ترین بازیکن ترکیب اصلی تاریخ باشگاه تبدیل شد و جای خود را به عنوان یکی از بازیکنان کلیدی تیم ژاوی هرناندس تثبیت کرده است.

یامال فاش کرد که وضعیت بدنی‌اش در طول ۱۰-۱۲ ماه گذشته به طور قابل توجهی تغییر کرده است. او در صحبت با موندو دپورتیوو گفت که بارسلونا به او برنامه‌ای داده که شامل گنجاندن ماهی بیشتر در رژیم غذایی‌اش می‌شود؛ کاری که لیونل مسی نیز در زمان ورود به کاتالونیا انجام می‌داد. «من در سال ۲۰۲۴ حدود چهار کیلو وزن اضافه کردم و دو سانتی‌متر به قدم اضافه شد. الان ۱۸۱ سانتی‌متر هستم. قبلا با دوستانم بیرون می‌رفتم و هرچه می‌خواستم می‌خوردم، اما الان سعی می‌کنم از توصیه‌های باشگاه پیروی کنم و آب بیشتری می‌نوشم و ماهی بیشتری می‌خورم.»

واضح است که تغییرات رژیم غذایی لامین یامال در چند ماه گذشته به طور قابل توجهی به او کمک کرد تا به سطح خیلی خوبی برسد. بارسلونا از پیشرفت او بسیار راضی‌ست و امیدوار است که این روند برای سال‌های طولانی ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: این ستاره به هیچ قیمتی فروشی نیست!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی