نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
رقابت سنگین بین سه تیم برتر لیگ/ برای قهرمانی باید بی‌نقص باشیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پپ گواردیولا تاکید می‌کند که منچسترسیتی برای رسیدن به قهرمانی لیگ برتر نباید هیچ امتیازی را از دست بدهد.

سیتیزن‌ها بعدازظهر شنبه با نتیجه ۴-۲ مقابل کریستال پالاس به پیروزی رسیدند تا برای مدت کوتاهی صدرنشین لیگ برتر شوند، اما آرسنال پس از پیروزی ۳-۰ مقابل برایتون، از آنها عبور کرد. میکل آرتتا، سرمربی توپچی‌ها پیش‌بینی کرد که رقابت قهرمانی با تیم خودش و لیورپول و سیتی تا آخرین روز فصل پیش می‌رود و حالا گواردیولا نیز پذیرفت که سیتی باید برای دفاع از عنوان قهرمانی خود عملکردی عالی و بی‌نقص داشته باشد.

به نقل از وبسایت گل، گواردیولا پس از پیروزی تیمش در پاسخ به این سوال که آیا سیتی برای کسب عنوان قهرمانی نیاز به پیروزی در تمام بازی‌های باقی مانده دارد یا خیر، اذعان داشت: «بله. این سه تیم برتر هستند. من می‌گویم با اختلاف بسیار کمی به پایان فصل می‌رسیم.»

رقابت قهرمانی لیگ برتر امسال به شدت فشرده است. در حال حاضر یک امتیاز سه تیم را از هم جدا می‌کند، اگرچه لیورپول می‌تواند بار دیگر با پیروزی مقابل منچستریونایتد با دو امتیاز اختلاف صدرنشین شود. این رقابت قهرمانی بی‌نظیر بوده است و تاکنون هیچ‌یک از سه تیم تحت فشار کم نیاورده‌اند.

سیتی و آرسنال روز سه‌شنبه در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به ترتیب به مصاف رئال مادرید و بایرن مونیخ خواهند رفت. از سوی دیگر، لیورپول در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا قرار دارد و روز پنجشنبه با آتالانتا بازی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: بحران تازه برای سیتی؛ ستاره تیم گواردیولا در آستانه بازی با رئال مصدوم شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی