نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
رونالدو خیلی آدم خوبی‌ست/ رویایم بازی برای رئال مادرید است/ مربی مجبورم کرد موهایم را کوتاه کنم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ماتیاس سوله اعتراف می‌کند که آرزو دارد تا برای رئال مادرید به میدان برود، و از خاطراتش با کریستیانو رونالدو و مکس آلگری نیز صحبت کرد.

ماتیاس سوله، ستاره آرژانتینی، اواخر این ماه ۲۱ ساله خواهد شد و در طول تجربه قرضی خود در فروزینونه شکوفا شد و ۱۰ گل سری آ به ثمر رساند و در ۲۸ بازی دو پاس گل داد.

سوله در مورد آینده خود به ESPN گفت: «من با یوونتوس در حال مذاکره هستم، هنوز نمی‌دانم چه اتفاقی خواهد افتاد. بسیار مضطرب هستم، اما ابتدا باید این هشت بازی باقیمانده را برای فروزینونه انجام بدهم. شانس زیادی برای بازی در یوونتوس نداشتم به همین دلیل انتقال قرضی را پذیرفتم.»

او برای اولین بار در ژانویه ۲۰۲۰ از ولز سارسفیلد به اروپا آمد تا برای بیانکونری بازی کند و با سرمایه‌گذاری بزرگ ۲.۶ میلیون یورویی توانست به سرعت در رده‌های مختلف جوانان صعود کند تا به تیم اول برسد؛ «اتلتیکو مادرید، بنفیکا، موناکو و بسیاری از تیم‌ها هم خواهان من بودند، اما بلافاصله این تصمیم را گرفتم زیرا فکر می‌کنم یوونتوس باشگاه بزرگی است.»

اما هنگامی که از او در مورد رویایش پرسیده شد، نام باشگاه دیگری را بر زبان آورد: «رویای من این است که برای رئال‌مادرید بازی کنم. از بچگی همیشه به این موضوع فکر می‌کردم. و همچنین قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا.»

سوله از فرصت هم‌تیمی شدن با کریستیانو رونالدو استفاده کرد تا جزئیاتی از او بگوید: «از اینکه چه آدم خوبی بود تعجب کردم. منظورم این است که او یک نابغه است. یادم می‌آید یک روز برای ناهار به غذاخوری رفتیم و او کنار من نشست، تا به حال باهم صحبت نکرده بودیم و واقعاً انتظارش را هم نداشتم. اما او همه چیز را در مورد زندگی در مادرید و ماشین‌هایی که داشت به من گفت.»

عضو جدید باشگاه به سرعت یاد گرفت که در یوونتوس استانداردهای خاصی وجود دارد که باید رعایت شوند. «آلگری وقتی دید موهایم را سفید کرده‌ام مجبورم کرد آنها را کوتاه کنم!»

آلگری مدتهاست که مخالف مدل موهای جدید بازیکنان است. او حتی یک بار به این موضوع که «کنان ییلدیز صدها بار موهایش را لمس کرده» نیز واکنش نشان داده و اذعان کرده بود که او یا باید موهایش را کوتاه کند یا با کش موی مناسب‌تری موهایش را ببندد.

بیشتر بخوانید: رقابت سه باشگاه بزرگ برای جذب ستاره ۲۲ ساله

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی