نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
تصویب قانون بازی جوانمردانه در فوتبال ایران در مجلس شورای اسلامی
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد، قانون بازی جوانمردانه مالی به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده و به‌زودی در فوتبال ایران اجرا خواهد شد.

کیومرث هاشمی در حاشیه بازدید خود از اردوی تیم ملی کشتی کشورمان، درباره لزوم تصویب قانون برای جلوگیری از ریخت و پاش در فوتبال باشگاهی ایران اظهار داشت: این خبر خوب را می‌دهم که در قانون برنامه توسعه هفتم، یک بند با عنوان فیرپلی مالی (بازی جوانمردانه مالی) را آورده‌ایم که ضرورت کار در فوتبال باشگاهی ماست.

وی با بیان اینکه اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) چهار دهه است که قانون بازی جوانمردانه مالی را اجرا می‌کند، خاطر نشان کرد: ما ان‌شاءالله اولین کشور آسیا خواهیم بود که در آن قانون بازی جوانمردانه مالی به تصویب مجلس رسیده است.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به نشست قریب‌الوقوع خود با مدیران لیگ برتری تصریح کرد: سه‌شنبه نشست مشترکی با مدیران باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال خواهیم داشت تا آیین‌نامه خوبی برای بازی جوانمردانه مالی باشگاه‌ها پیش‌بینی کرده و بسیاری از نگرانی‌ها و حاشیه‌هایی را که پیرامون مسائل بودجه‌ای باشگاه‌های فوتبال وجود دارد، برطرف کنیم.

بیشتر بخوانید: پاسخ وزیر به درخواست حواله خودروی کشتی‌گیران 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سامان IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    بهترین خبر ممکن برای فوتبال ایران و کاهش شدید قرارداد بازیکنان داخلی و خارجیه اما بدترین خبر ممکن برای تیم سپاهان و سایر تیمای صنعتی ، چون از این ببعد باید ددامدشون اعلام کنن و فقط ۷۰ درصدشو میتونن خرج تیم بزرگسال بکنن . بنظرتون درامد سپاهان ۲۰۰۰ میلیارد تومن میشه که بازم بتونه اینجوری ریخت و پاش کنه یا نهایتا ۱۰۰ میلیارد میشه
  • پرسپولیس IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    باید سازوکارش هم مثل اروپا باشه.باید تیمی که هوادار بیشتر و در آمد بیشتری از تبلیغات دارد پول بیشتری بتونه خرج کنه.در نتیجه تیمی که هوادار بیشتر داره و معروفتر است حق پخش بیشتری گیرش میاد.رتبه در فیفا هم تاثیر داره.در نتیجه باید اول حق پخش ها را به تیم ها بدن.صدا و سیمایی که فقط بودجه قورت میده حداقل حق پخش تیم ها بده.و یا تیم ها پخش را به شبکه ها اینترنتی واگزار کنند.
  • ع ق QA ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    خوب به استقلال که نمی اد گفته اند یک دو ملیون دلار دیگه بدید تمرین کنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی