نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
آرزوهای لیورپول در تئاتر رویاها بر باد رفت!/ شیاطین‌سرخ صدر را تقدیم توپچی‌ها کردند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لیورپول در حساس‌ترین دیدار هفته سی‌ودوم لیگ برتر انگلیس مقابل منچستریونایتد با تساوی ۲-۲ متوقف شد.

حساس‌ترین دیدار هفته سی‌ودوم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اولدترافورد برگزار شد، جایی که شیاطین‌سرخ از صدرنشین میزبانی کردند و با تساوی ۲-۲ این جایگاه را از لیورپول گرفتند.

گل الخاندرو گارناچو در همان دقایق ابتدایی بازی که به دلیل آفساید مردود شد، نوید یک بازی جذاب و هیجان‌انگیز را می‌داد. در ادامه لیورپول نبض بازی را در دست گرفت تا این که از موقعیت‌های پرشمارش یک مرتبه نتیجه گرفت. کرنر اندی رابرتسون را داروین نونیس برای لوئیس دیاس کاشت تا ستاره کلمبیایی در دقیقه ۲۳ تیم یورگن کلوپ را پیش بیندازد.

منچستریونایتد که نیمه نخست حتی یک ضربه هم به سمت چارچوب نزده بود، در نیمه دوم وضعیت بهتری پیدا کرد و در دقیقه ۵۰ برونو فرناندش از بیرون آمدن کیوین کلهر استفاده کرد و دروازه مهمان را گشود. دقیقه ۶۷ برخلاف جریان بازی، کوبی ماینو با شوتی تماشایی موفق شد گل دوم شیاطین‌سرخ را هم به ثمر برساند. لیورپول برای این که از صدر جدول پایین نیاید برای جبران گل‌های خورده تلاش کرد و سرانجام پنالتی‌ای که هاروی الیوت گرفته بود را محمد صلاح در دقیقه ۸۴ تبدیل به گل تساوی کرد. حملات پرتعداد لیورپول در ادامه نتیجه‌ای نداشت تا تساوی نتیجه نهایی این مسابقه باشد.

لیورپول با این تساوی ۷۱ امتیازی شد و با تفاضل گل کمتر نسبت به آرسنال در رده دوم ایستاد. منچسترسیتی هم با ۷۰ امتیاز تیم سوم جدول است. منچستریونایتد ۴۹ امتیازی هم در رده ششم ایستاده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی