نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
پاسخ کارشناس داوری به جنجالی‌ترین صحنه‌های پرسپولیس - گل‌گهر/ کارت قرمز و صحنه مشکوک به پنالتی درست بود؟
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ٰکارشناس داوری به صحنه مشکوک به پنالتی در نیمه نخست بازی گل‌گهر و پرسپولیس واکنش نشان داد.

نادر جعفری درباره قضاوت موعود بنیادی‌فر در دیدار گل‌گهر و پرسپولیس اظهار کرد: در دقیقه ۱۶ از زاویه‌ای که ما دیدیم عالیشاه از مدافع گل‌گهر عبور کرده بود و در حالی که قصد تغییر جهت داشت، مدافع پای او را زد و به نظرم خطای پنالتی بود.

وی ادامه داد: گل پرسپولیس هم کاملاً در شرایط سالم به ثمر رسید و مشکلی وجود نداشت. داور در دو صحنه در دقایق ۳۶ و ۵۵ برای بازی مزاحمت ایجاد و توپ به او برخورد کرد. بهتر است داور با جابه‌جایی از این صحنه‌ها جلوگیری کند.

کارشناس داوری کشورمان گفت: نکته نهایی هم در مورد اخراج اسمار ویرا بود که داور چهارم نکته‌ای به داور گفت و به همین دلیل هم بنیادی‌فر مستقیم سرمربی پرسپولیس را اخراج کرد. قطعاً داور در گزارش خود دلیلی این موضوع را خواهد نوشت و باید دید چه صحبتی در آن صحنه رد و بدل شده است.

بیشتر بخوانید: سایه پرسپولیس روی استقلال و صدر افتاد/ دشت سه امتیازی اوسمار از دل سیرجان

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۸
  • عماد US ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    خنده‌‌ داره که آقای یزدانی گفتن پنالتی نبود، دیگه پنالتی از این واضح تر من فکر نمیکنم باشه + شما رفتارهای نکونام و با رفتارهای اوسمار در همین چند بازی که سرمربی بوده رو در کنار زمین مقایسه کنید! اما نکونام اخطار هم نمیگیره. در هر صورت نمیشه که به آقای بنیادی فرد خرده گرفت، از منظر فدراسیون. چرا که ایشون تمام تلاش خودش و کرد، اما پرسپولیس قوی‌تر از این حرف هاست و آخر فصل باز هم قهرمان میشه، استقلال هم نهایتاً سوم!
  • محمد IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    موعود همه کار کرد .. فقط نتونست جلوی شوت ارونوف رو بگیره
  • محمد IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    ابر و باد و مه خورشید و فلک در کارند تا لنگ امتیاز بگیره
    • مصطفی IR ۰۳:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
      تا کیسه ، بیشتر بسوزع هههههه
  • ارتش سرخ پایتخت DE ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    اشتباه داوری تو همه دنیا وجود داره. اما داورایی مثل بنیادی فر حال آدمو بهم میزنن. رفتار دوگانه نشونه ضعف شخصیته حتی برای یه فرد معمولی چه برسه به داور! جلوی مربی های داخلی و مخصوصا اونایی که داد و بیداد میکنن، بنیادی فر بسیار ترسو و منفعل اما به افراد حرفه ای و با شخصیتی مثل اوسمار که میرسه میخواد اقتدارش نشون بده😒 من نمی دونم پیروانی چه غلطی میکنه، اما باید این دفعه برای اوسمار تجربه بشه که متاسفانه جلوی ۹۰ درصد داورای ایرانی بویژه این بابا از کنفرانس قبل بازی شروع به تهدید و ارعاب کنی تا در جریان بازی وجود نکنه سمتت بیاد و حتی اگه فحش دادی سرشو بندازه پایین! این دلقک مثل فغانی یا دارای بین المللی نیست، آدم کاملا توسری خوریه!
  • حمید IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    احوال ممد نوری و محسن فنونی زاده و پرویز مظلومی و پاشازاده و آق فتل رو الان باید پرسید
  • اهواز IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    کارشناس های سفارشی.فدراسیون کمیته داوران کمیته انضباطی زیر مجموعه وزارت ورزش مالک پرسپولیس است مشخصه کارشناس ها طرف لنگ رو میگیرن
  • مرتضی IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    سالهاست که این داور با قضاوتهاش داره حق پرسپولیس رو پایمال میکنه. فقط ما مثل جواد بوقی بلد نیستیم هرچی رو تو بوق و کرنا کنیم. تو دربیم ی پنالتی الکی گرفت تا تیم محبوبش از شکست فرار کنه
  • مافیای تاج و کیسه IR ۰۳:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    کیسه همین یک امتیاز مساوی رو مدیون همین شهباز زاده ب ی ش ر ف هستش. اون سال قهرمانی پوشالی آوردید با همین روش وا دادن جماعت کیسه پنالتی های اهدایی و امتیازات کمک معیشتی حالا امسال هم با همون روش کثیف دارید کار میکنید.کیسه حداقل باید پنج سه میباخت به مس رفسنجان فقط دعا کنید به خیانت شهباز زاده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی