نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
ضربه مهدی هاشمی‌نسب به استقلال/ وقتی اشتباه مدافعان پرسپولیس نتیجه دربی را عوض کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال و پرسپولیس ۲۵ سال قبل در چنین روزی به مصاف هم رفتند و جدال زیبایی را از آن‌ها بر خلاف دیدار اسفند ماه پارسال شاهد بودیم.

در بیستمین روز از بهار سال ۷۸ استقلال و پرسپولیس مسابقه برگشت لیگ آزادگان فصل ۷۷- ۷۸ را برگزار کردند. دیداری که دومین ملاقات دو اسطوره تکرارنشدنی استقلال و پرسپولیس یعنی ناصر حجازی و علی پروین تحت عنوان سرمربیان این دو تیم بود.

در همان دقایق آغازین بازی مهدی هاشمی‌نسب، مربی کنونی استقلال که در آن زمان مرد اول خط دفاعی پرسپولیس محسوب می‌شد، با استفاده از غفلت عناصر تدافعی آبی‌پوشان دروازه پرویز برومند را باز کرد تا همانند مسابقه رفت در نقش گل‌زن ظاهر شود. دقایقی بعد اما حملات استقلال ثمر داد و روی یک سانتر به درون محوطه جریمه و اشتباه خط دفاعی پرسپولیس در آفسایدگیری، فرد ملکیان مهاجم پرتلاش استقلال توانست دروازه احمدرضا عابدزاده را باز کند و کار به تساوی کشیده شود. با این گل عابدزاده طی کمتر از ۵ سال، دو گل از دو مهاجم ارمنی استقلال یعنی ادموند اختر و فرد ملکیان گل دریافت کرد.

بازی در نهایت با تساوی یک بر یک خاتمه یافت و البته فوق‌العاده هم در نیمه دوم پرحاشیه شد چون رضا حسن‌زاده و محمد تقوی از استقلال و نعیم سعداوی از پرسپولیس کارت قرمز گرفتند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۳
  • علی IR ۰۷:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    اون روز باد خیلی خیلی شدیدی می وزید و گل هاشمی نسب رو اصلا یه جورایی باد برد تو گل . و جالبه تو همین نیمه اول که باد شدید به نفع پیروزی و به ضرر استقلال بود استقلال گل مساوی رو زد . آخر بازی علی پروین یه جمله ای گفت که بعد از 25 سال هنوز تمام کارشناسان هواشناسی و فیزیک دارند درباره اش فکر می کنن و به نتیجه ای هم نرسیدند و در واقع تاریخ علم هواشناسی به دو مقطع قبل از بیان اون جمله و بعد از بیان اون جمله تقسیم میشه !! علی پروین گفت : " باد در هر دو نیمه به ضرر ما بود "!!!!!!!! خیلی دلم می خواد ببینمش و بهش بگم اصلا کاری به اینکه گل پیروزی رو باد برد تو دروازه ندارم ولی لامصب مگه میشه جهت باد در بین دو نیمه عوض بشه ؟؟؟ تا حالا شده بشنوید یه کارشناس هواشناسی بگه از ساعت 16 تا 17 باد از سمت غرب به شرق می وزد و از ساعت 17 تا 18 برعکس میشه ؟؟؟!!!
    • استیصال IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
      اصن نمیدونم چرا همیشه یه جووورایی باد توپو میبره تو دروازه اس دق لال ! شما هم دقت کردین؟
    • علی IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
      در پاسخ به استیصال : دوست عزیز فیلم اون گل تو نت هست و می تونید ببینید . فقط حواستون به قدرت و ضرب توپ و تغییر جهت ناگهانیش باشه . حالا گذشته از اینها بیشتر مایل بودم نظرتون رو راجع به جمله فوق حکیمانه " باد در هر دو نیمه به ضرر ما بود " !!!! بدونم !
    • کیسه حقیر هوادار صغیر IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
      اره میشه کیسه کش حقیر
  • ح م FR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    هیچکس بی ادبتر از هاشمی نسب وجود نداره حالا هر جا که باشه
    • reza IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
      👍👍
  • آبی IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    لنگی معلومه از مهدی بدجوری سوختی که این مطلبو گذاشتی. پماد تهیه کن. میدونم استفاده کردی با گذشت سالها خوب نشدی
    • ali IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
      دمت گرم. لنگا کم آوردند. باید بزنن به آب سرد.
  • کیسه کش. IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    هاشمی نسب بازیکن خوبی بود چون همیشه تو دربی گل میزد محبوبیتش داشت زیاد می‌شد حتی بالاتر ازپروین کریمی وباقری ومهدوی کیا خدا لعنت کنه قلیچ او که باعث شد هاشمی نسب بره همیشه هم میگه یه نفرو نمیبخشم یا پروینه یا قلیچ یا کسی که تحریک اش کرده که اون شوخی او بکنه من شخصا هاشمی نسب دوستدارم چرا چون چهار بارتو دربی منو خوشحال کرد یبار ناراحت بازم ۴بر۱جلو منصف باشیم تقصیرخودش نبودکه رفت فراریش دادن والا یکی می‌شد مث راموس تو رئال مث پویول تو بارسلونا
  • نیما IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    آقای هاشمی نسب بسیار فهمیده، مؤدب و کاربلد هستند. امیدوارم امسال با استقلال جام قهرمانی لیگ برتر رو بالای سر ببرند. استقلال در بازی با مس بسیار خوب بود. نتایج درخشان ترکیب جدید استقلال از بازی با آلومینیوم آشکار میشن.
  • ن IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    من اصلا بازی استقلال را با مس رفسنجان این دفعه رو دوست نداشتم. دفاع اصلا وجود نداشت خیلی اعصاب خراب کن بود. اصلا تمایلی به دیدن مسابقه شون نداشتم. دفاع منسجم رافائل و بلانکو و آرش رضاوند و روزبه و استقلال با دفاع قوی را دوست دارم. از پرسپلیسی ها می خوام اصلا راجع به بازی استقلال نظر ندند، همینطور که استقلالی ها به بازی اونها دیگه نظر ندادن.
  • کیسه شش سوراخه IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    ممنونم از مهدی سر طلایی که به قول دوستمون تو دربیها ۴گل به کیسه زد، هر کس به کیسه گل بزنه من دوستش دارم چون همیشه تو دربیها ده نفر پرسپولیسی میشینیم بازی را میبینیم و هر وقت کیسه گل میخوره ده نفری عشق میکنیم ،،حالا گل زن مهدی باشه ،چکش باشه یا زائد باشه داغ کیسه ها رو زیاد میکنه ،،،،۴بر یک جلوییم
  • سون IR ۰۳:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    هاشمی نسب به گفته خودش پرسپولیسه و تکرار این حرف که اونی که از پرسپولیس منو رد کرد نمی‌بخشم یعنی هنوز دلش با پرسپولیس هست و نتونسته با این موضوع کنار بیاد کسی که ۴گل به استقلال زده پرسپولیسیه و با تیم قهرمانی داره و بازیهای موفق، هوادارای استقلال رو چیه این بازیکن مانور میدن بازیکنی که یک فصل فقط تو استقلال بود اونم ناموفق فقط تنها کار مثبتش برای استقلال تک گل دربی بود. با این حساب استقلالیها فقط بخاطر رفتار غیرحرفه‌ایش که برای پرسپولیها کری می‌خونه بهش مینازند که برای همین باید متاسف خورد، ظاهرا کسایی یه توی استقلال یه فصل یا نیم فصل بازی میکنند و بیشترین عمر بازیشون تو تیم دیگه بود اسطوره شون میشه مثل نکونام بچسبید به بازیکنهای خوب با سابقه خودتون منطقی باشید
  • امید IR ۰۷:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    سلام هاشمی نسب هرچی داشت. از پرسپولیس داشت این نشانگر آینه ما بهش پر پرواز دادیم تمام

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی