نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
دفاع مربی اسبق استقلال از کاپیتان؛ گل‌های مس را گردن حسینی نیندازید/ کم‌لطفی داوران به استقلال در این فصل اصلاً کم نبوده!
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

مربی اسبق استقلال معتقد است غیبت رافائل سیلوا در بازی با مس رفسنجان به آبی‌پوشان ضربه زد.

ایمان عالمی مهاجم سال‌های نه چندان دور استقلال و مربی اسبق این تیم گل زود هنگام سجاد شهباززاده و تزلزل خط دفاع آبی پوشان را دلیل توقف شاگردان جواد نکونام در نخستین بازی سال جدید دانسته و معتقد است اگر داور بازی گل میلاد فخرالدینی را مردود اعلام نمی‌کرد، استقلال می‌توانست پیروز میدان باشد.

 در اولین بازی سال جدید استقلال را چطور دیدید؟
 آبی پوشان می‌توانستند برنده از زمین خارج شوند.در آن سوی میدان مس رفسنجان که این روزها با محرم نوید کیا روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارد نیز  شروع خوبی در هر دو نیمه بازی داشت و گل‌های زود هنگام آنان در ابتدای نیمه اول و همچنین نیمه دوم کار را برای استقلال سخت کرد. در مجموع باید گفت بازی بسیار زیبایی را شاهد بودیم و استقلال نیز یکی از بهترین نمایش‌های خود را در این فصل ارائه داد.

غیبت حردانی و سیلوا را در گل‌های خورده استقلال تا چه میزان تاثیرگذار می‌دانید؟

بدون شک نبود این دو بازیکن در خط دفاع استقلال تاثیرگذار بوده است و باید گفت متاسفانه سلیمی به اندازه کافی خوب نبود و تمرکز لازم را برای این بازی نداشته است اما میلاد فخرالدینی که اولین بازی را در ترکیب ثابت حضور داشت، به لطف تجربه بالایش عملکردی قابل قبول داشت اما فارغ از بحث غیبت سیلوا و حردانی، بدترین اتفاق این بازی مصدومیت مهدی پور بوده است که بعد از آن تیم را دچار افت کرد و کار بچه‌ها را در ادامه بازی سخت کرد.

البته مهدی‌پور کل فصل را از دست داد.
متاسفانه این اتفاق تلخ تاثیرات منفی خود را در بازیهای آینده برای استقلال به همراه خواهد داشت و از این رو کادر فنی باید تلاش کند تا جایگزین مناسبی برای این بازیکن پیدا کند. کادر فنی استقلال در ابتدای فصل به دنبال این بود که تمامی پست‌ها بازیکنانی با کیفیت را در اختیار داشته باشد تا در چنین شرایطی دست کادر فنی باز باشد. شما تغییرات دیگر تیم‌ها را ببینید و آنگاه نگاهی به استقلال داشته باشید متوجه خواهید شد وقتی دستتان تنگ باشد با هر مصدومیتی رای تیم مشکل ایجاد می‌شود. باز هم دم بچه‌ها گرم که به رغم مشکلات موجود با تمام وجود بازی می‌کنند.

کادر فنی استقلال از عملکرد داور بازی حسابی شاکی بودند. نظر شما در این خصوص چیست؟
آنچه مشخص است با یک اشتباه کوچک از سوی داور اتفاقات بزرگ در بازی رقم می‌خورد. جایگیری نامناسب داور و نبود VAR امروزه باعث آن شده حق تیم‌ها براحتی خورده شود. در خصوص گل استقلال که از سوی داور مردود اعلام شد باید گفت آنچه ما دیدیم و کارشناسان داوری نظر دادند گل به ثمر رسیده آبی پوشان صحیح بوده است. شما توجه داشته باشید الان اوج کورس تیم‌ها است و اشتباهات داوری تیم‌ها را با لطمات جبران ناپذیری روبرو می‌کند و متأسفانه استقلال هم کم مورد کم لطفی داوران در این فصل قرار نگرفته است.

دفاع مربی اسبق استقلال از کاپیتان؛ گل‌های مس را گردن حسینی نیندازید/ کم‌لطفی داوران به استقلال در این فصل اصلاً کم نبوده!

نظرتان در خصوص گل‌های خورده استقلال چیست؟
به نظر من هر دو گل استقلال روی ضد حملات خطرناک حریف اتفاق افتاد و در چنین شرایطی نمی توان تنها گلر را مقصر شناخت و باید گفت دفاع متزلزل آبی پوشان مقابل مس رفسنجان شب دور از انتظاری را پشت سر گذاشتند.

استقلال در شبی که بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت اما در بحث نتیجه‌گیری موفق عمل نکرد. دلیل این اتفاق را چه میدانید؟
از عمده دلایل این اتفاق گل زود هنگام سجاد شهباززاده بود که استراتژی حمله استقلال را دچار مشکل کرد ‌اما نکته مهم اینکه استقلال زمانی که به دنبال طراحی حملات دامنه‌دار خود است، ناخود آگاه از  خط دفاع خود غافل میشود و دلیل این اتفاق هم از کار نکردن کادر فنی در این خصوص در این خصوص نباید از غیبت سیلوا و مرادمند غافل بود چرا که این دو از نفرات تاثیر گذار خط دفاع آبی پوشان محسوب می‌شوند و غیبت آنان بدون شک تبعات منفی خود را به همراه خواهد داشت.

...و حرف پایانی.
جا دارد درگذشت جانسوز رضا داوودنژاد هنرمندی که عاشقانه استقلال را دوست می‌داشت را به خانواده محترم او و جامعه هنری تسلیت گفته و برای بازماندگان آن عزیز سفر کرده از درگاه خدای منان صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • جعفر IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    باش میگیم لطف داوران وسهمیه پنالتی براتون بیشترکنن مرتک
  • سعید کیسه سوز IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    تمام کارشناسان داوری گفتن گل نبوده اما مربی دوزاری کیسه چی میگه گل بوده
  • داریوش IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    گل کیسه رو قبول نکرده ؟؟؟؟ مگه توپ گل شد عمو؟ چرا اینقدر فاز مظلوم رو میگیرین ؟
  • علی IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    لنگی ها که خیالشون از داوری راحته گل آفساید میزنن و توپی که کامل از خط دروازشون رد میشه رو داور گل رو قبول نمی کنه .فقط هوچی گری میکنن
  • دوران لنگی IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    یه نگاه به گلی که لنگ خورد بندازین چقدر از خط رد شده بود ولی داور مردود کرد بازی با مس بعد اون خطای که 6متر از محوطه جریمه دو بود پنالتی گرفت بخدا اگه داور ها لاشی بازی در نمی‌آوردند الان لنگ باید باصنعت نفت واسه نره دسته پاین تر بجنگده
  • ا HK ۰۷:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    متاسفانه استقلالیها نمیخواهند ضعف حسینی رابپذیرند دربازی باانگلیس شش تاگل تیم ملی خوردولی استقلالیها همهرامقصر قلمداد کردند غیراز حسینی دربازی مس استقلال همه رااز بازیکنانشان تا داور رامقصر دانستند غیراز حسینی واین بداست حسینی هم پیر شده ودیگر توانایی جمع کردن توپ راندارد
  • شپشتقلال IR ۰۷:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    نیم فصل اول که مشخص شد کی بیشترین سود رو برده و کی بیشترین ضرر رو یه بازی به نفع ما شد کلا میسوزید ولی با همه مقابله میکنیم گل دوم شما که خدایی اوت بود
  • جواد پرسپولیسی IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    این یارو اصلا نظر کارشناس ها رو ندیده ..اگه نظر کارشناسها رو دیده باشه نود درصد گفته اند توپ از خط نگذشته.اگه بقیه حرفاشم مثل همین حرفش باشه باید ایشونو کذاب صدا کنیم
  • حمید IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    اره باید هر بازی ۳تا پنالتی بگیره که کیسه راضی باشه
  • بهمن کتوک US ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    لنگ فقط با لطف داوری تا رده دوم اومده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی