نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
آقای گل به پرسپولیس نزدیک شد/ اولین بمب نقل‌وانتقالات سرخ‌ها؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گزینه اول علی علیپور در نقل و انتقالات تابستانی پرسپولیس است.

علی علیپور بعد از سپری کردن چهار فصل در فوتبال پرتغال در تابستان قصد بازگشت به فوتبال ایران را دارد. در این میان فقط باشگاه ژیل ویسنته است که مایل به حفظ مهاجم ایرانی خود است اما دستمزد درنظرگرفته‌شده برای او انگیزه‌اش را برای ماندن در فوتبال پرتغال کاهش داده است. علیپور در ۲۹ سالگی متوجه این شده که حداقل برای شرایط مالی‌اش باید به فوتبال ایران برگشته و مجدد به روزهای خوبش برگردد.

روزنامه فرهیختگان مدعی شد گزینه اول علیپور در نقل و انتقالات تابستانی پرسپولیس است. مدیریت فعلی این باشگاه هم بسیار مصر است که علیپور را جذب کند اما باید دید نظر اوسمار چیست. سرمربی برزیلی در زمستانی که گذشت نتوانست باشگاهش را متقاعد کند تیمش با تاکتیکی بازی می‌کند که نیاز به یک مهاجم قدبلند و سرزن دارد. او حتی گزینه مدنظرش را هم به باشگاه پیشنهاد داد که خواسته‌اش عملی نشد و بابت این موضوع هم گلایه‌هایی داشت. اگر قرار باشد اوسمار در پرسپولیس بماند قطعا هدف اول او جذب مهاجمی با حدود ۱۹۰ سانتیمتر قد است. اگرچه علیپور قدرت سرزنی بالایی دارد اما قد او ۱۸۱ سانتیمتر است و آن خصوصیاتی که اوسمار می‌خواهد را به‌طور کامل ندارد.

بدون شک مدیریت باشگاه پرسپولیس درصورتی‌که تغییر نکند به‌راحتی علیپور را از دست نخواهد داد، حتی اگر اوسمار چندان موافق جذب او نباشد. هرچند شاید در تابستان هیچ یک از آنها در پرسپولیس نباشند که بخواهند در این مورد تصمیم‌گیرنده باشند.

بیشتر بخوانید: عکس| رونمایی از سوپرمن جدید پرسپولیس/ جانشین بیرانوند اینگونه اوسمار را نجات داد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • پرسپولیس IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    تو رو خدا نیا
  • سامان IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    یک لحظه فکر کنید ، با،یکن ایرانی در اروپا و در فوتبال حرفه ای اونجا که همه باشگاه ها درامدخوبی دارن ، مبلغ قراردادش از باشگاه های ایران که هیچ درامدی ندارن کمتره
  • اشنا IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    هرچی باید بیاموزی آموختی هرچی هم باید پس انداز کنی کردی . زیادی هم بخواهی بمانی مثل اب راکد میشی . با توجه به مالیاتی که از درامدها در اروپا و هزینه های مسکن و غذا بهتر نیست بیایی و دوباره افتخارات را درو کنی؟ من که خبری ندارم از هدف و انگیزه تو ولی اروپا دیگه چیزی نداره به امثال شما و طارمی بدهد .پرسپولیس خانه دوم شماهاست برای چی اصرار به ماندن میکنید باعث تعجبه. خودتان را با آینده لسازید عمر ورزشی زود تمام میشه ولی در پرسپولیس همیشه بحساب میایید و همیشه جاویدان . زود بیا معطل نکن
  • ..... IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    جهانبخش هم خوبه اگه بیاد ایران
  • کیسه شش سوراخه IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    علی آقای گل🌹مهاجمی عالی ،هنوز گلهای زیبایی که به همراه طارمی زدید در ذهن و خاطرمون هست 🌹ممنون تاج سوراخ کن❤❤❤❤❤❤
  • امامی IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    چرا هرچی بازیکن خوب می‌ره پرسپولیس آس آس بی حال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی