فریم به فریم با جنجالی‌ترین صحنه بازی پرسپولیس/ اوسمار به خاطر این حرکت اخراج شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اوسمار ویرا در بازی پرسپولیس مقابل گل‌گهر در حالی اخراج شد که به تصمیم بازیکنان حریف بابت مصدومیت مدافع گل گهر اعتراض داشت.

اوسمار ویرا در بازی پرسپولیس مقابل گل گهر از موعود بنیادی فر کارت قرمز دریافت کرد تا بازی بعدی سرخپوشان را از روی سکوها تماشا کند. 

علت این اخراج ورود سرمربی پرسپولیس به زمین در لحظه‌ای بود که کادر پزشکی گل‌گهر بی‌اجازه از داور وارد زمین شدند تا به وضعیت بازیکن مصدوم این تیم که به شدت آسیب دیده بود، رسیدگی کنند.

البته علاوه بر تلویزیون سیرجان، موعود هم این صحنه را ندید اما داور چهارم او را از لحظه ورود اوسمار به زمین مطلع کرد و داور هم در تصمیمی سختگیرانه، کارت قرمز را جیب خود بیرون آورد و اوسمار را اخراج کرد.

این تصمیم که به هیچ وجه از سوی سرمربی برزیلی مورد پذیرش نبود، باعث می‌شود تا او در بازی ملوان روی نیمکت تیمش حضور نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: دلیل اخراج اوسمار از نیمکت پرسپولیس مشخص شد

فریم به فریم با جنجالی‌ترین صحنه بازی پرسپولیس/ اوسمار به خاطر این حرکت اخراج شد

فریم به فریم با جنجالی‌ترین صحنه بازی پرسپولیس/ اوسمار به خاطر این حرکت اخراج شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • جعفر IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    بهانه دیگرنبودخاک برسرتون که فقط قانون شماواسه پرسپولیس فقط اجرامیشه زورتون نمیرسه فلفلی شدید دردداره میدونم صبرزیادمیخادبزاربسوزید
  • اشنا IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    بخاطر بی سخصیتی پناه میبره به کارت .انسانها گاهی برای خود با نامردی تشخص کسب میکنند. موعود از خودش خیلی راضیی نیست میخواد در قاب متشخصین قرار بگیره. با کمک چهارم که مطمئنا مخالف پرسپولیسه به هماهنگی میرسه و بعد یک عده کارشناس دنبال توجیهات من دراوردی. اقایان متانت داوران انگلیسی را هیچوقت نه خواهید داشت نه یاد میگیرید. این صحنه اخراج هیچوقت در لیگ یک حرفه ای ها اتفاق نمیافته. بدون هماهنگی داور به زمین رفتن پزشکان اخطار به سرمربی حریف اینه اون قضاوت شما .بهتره در کرمان موعودی فر قضاوتی نکند چون سخت در پی رضایت میزبانان با نام دی گام برمیداره
  • سینا IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    فقط میتونم بگم.. تاج و فدراسیونش...و کمیته های انظباطی واخلاق و داوری و موعدی فر.. شرمتان باد...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی