نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۴
۲ |
۲
کلوب| ماموریت سخت استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حفظ صدرنشینی حالا برای آبی پوشان از نان شب هم واجب تر و مهمترین ماموریت تیم نکونام است.

همیشه در هفته‌های پایانی استرس و اضطراب در ساق‌های بازیکنان مشهود است. از دست دادن امتیاز و عقب افتادن از کورس رقابت برای قهرمانی جزو دغدغه‌های مداوم تیم‌هایی شده که این هفته‌ها بازی دارند.

حالا حفظ صدرنشینی برای آبی پوشان ماموریت اول و اصلی و از نان شب هم واجب تر است، وقتی بیش از ۱۰ هفته متوالی این جایگاه را حفظ و جزو تیم‌هایی بودید که کمترین لغزش را داشته پر واضح است که نباید در هفته‌های پایانی این جایگاه را از دست بدهید.

اما آبی پوشان خوب می‌دانند که تنها با دوست داشتن نمی‌توانند این جایگاه را برای هشت هفته آینده حفظ کنند و از دست دادن امتیاز بزرگترین سم برای آنها خواهد بود.

استقلال این هفته برابر مس خوب ظاهر شد و حتی تا یک قدمی‌برد هم پیش رفت اما توقف در خانه با تساوی باعث از دست دادن ۲ امتیاز بسیار مهم شد، نزدیک ترین رقیب آنها یعنی پرسپولیس با برد برابر گل گهر به یک قدمی آنها رسید و زنگ خطر را به صدا در آورد.

استقلالیها و در راس آنها جواد نکونام خوب می‌دانند که این هشت هفته پایانی چقدر مهم است و سرنوشت قهرمانی را تعیین می‌کند. پس از دست دادن امتیاز را باید فراموش کنند چون از دست دادن صدر و سپردن آن به تیم‌های دیگر هرگز قابل جبران نخواهد بود.

استقلالیها خوب می‌دانند این سخت ترین و نفس گیرترین صدرنشینی است که طی چند فصل گذشته تجربه می‌کنند و در صورت رسیدن به جام و قهرمانی می‌تواند شیرین ترین قهرمانی نامیده شود.

محمود فخرالحاج| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • لونگ الکی IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    اگر پرسپولیس هم صدر جدول باشه از این تیرهای سمی میزنید؟ یا حدفتان ایجاد ناامیدی برای استقلال هست؟ شرط اول لذت بردن از فوتبال انسانیت است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی