نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
مجید جلالی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

موازی‌کاری در فدراسیون فوتبال بار دیگر موجب ایجاد تنش میان کمیته جوانان و کمیته فنی شده است.

در حالی که مجید جلالی به عنوان رئیس کمیته فنی در حال تلاش برای انتخاب مربیان تیم‌های ملی پایه است، کمیته جوانان که ریاست آن بر عهده میرشاد ماجدی است می‌گوید پیشنهاد مربی برای تیم‌های پایه از وظایف اصلی کمیته جوانان است.

در گذشته انتخاب سرمربی برای تیم ملی امید از سوی عزیزی خادم رئیس وقت فدراسیون فوتبال ناراحتی شدید میرشاد ماجدی را به همراه داشت. رئیس فدراسیون فوتبال شخصا مهدی مهدوی‌کیا را به عنوان سرمربی تیم ملی امید انتخاب کرده بود و حالا هم مجید جلالی در تلاش است یحیی گل‌محمدی را به عنوان سرمربی تیم ملی امید برگزیند.

میرشاد ماجدی در این خصوص مصاحبه کرده و در پاسخ به این سوال که انتخاب مربی برای تیم‌های ملی پایه وظیفه کدام کمیته است، می‌گوید: ماده ۴۶ اساسنامه همه چیز را مشخص و به صراحت تاکید کرده پیشنهاد گزینه برای سرمربیان تیم‌های ملی پایه با کمیته جوانان است. مجید جلالی هم تشریف آورده و در حال برنامه‌ریزی است. یک جلسه غیرفنی با او داشتیم که در باب آشنایی بود. از آن زمان تاکنون هیچ مذاکره‌ای با جلالی نداشتم اما برای انتخاب سرمربیان باید با هم به تعامل و جمع‌بندی برسیم. روز اول هم گفتم شرح وظایف کمیته فنی و جوانان باید مشخص شود تا تداخلی پیش نیاید.

در حالی که مجید جلالی به عنوان رئیس کمیته فنی انتخاب حسین عبدی به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان را یکی از کارهای خود در بدو ورود به کمیته فنی اعلام کرده است، میرشاد ماجدی بر این باور است که انتخاب حسین عبدی یکی از برنامه‌های روتین کمیته جوانان بوده است و در توضیح بیشتر در مورد این انتخاب گفت: عبدی تیم نوجوانان را در آسیا به جام جهانی رساند و در این مسابقات نیز بد نتیجه نگرفت. بابت انتخابش به او تبریک می‌گویم اما باید گوشزد کنم فضای تیم ملی جوانان با نوجوانان زمین تا آسمان از لحاظ خصوصیات اخلاقی و ... متفاوت است‌. بسیاری از بازیکنان جوانان در تیم‌های لیگ برتری بازی می‌کنند و برخلاف نوجوانان نمی‌توانند در اردوهای تیم ملی باشند. امیدواریم عبدی در تیم جوانان موفق باشد و هر کمکی از دست ما بربیاید در خدمتش هستیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ع ق QA ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    باند مشترك زرد ابي معين مي كنه و ابيها ليست مربيان تحميل ( فكري و عنايتي و الهامي و دقيقي و رحمتي و حيدري و منصوريان و ) را دأرند
  • اشکان IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    باز دو سال دعوا کنید درگیر باشید آخر ۶ ماه مونده به مسابقات یکی مثل عنایتی رو بزارید دوباره روز از نو روزی از نو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی