نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
تهدید رونالدو به کتک زدن داور!/ آقای ستاره لحظه به لحظه خشمگین‌تر می‌شود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر می‌رسید که کریستیانو رونالدو بعد از دریافت کارت قرمز قصد کتک زدن داور را داشت اما خود را کنترل کرد و از زمین خارج شد.

کریستیانو رونالدو در جریان بازی نیمه‌نهایی سوپرجام عربستان مقابل الهلال به دلیل رفتار خشن با کارت قرمز مواجه شد. او در لحظات پایانی مسابقه با آرنج به علی البلیهی ضربه زد و او را به زمین انداخت و هیاهوی زیادی در زمین ایجاد کرد. زمانی که ستاره پرتغالی قصد داشت برای پرتاب سریع توپ بگیرد با البلیهی درگیر شد و بازیکنان هر دو تیم نیز پیش آمدند و با یکدیگر گلاویز شدند و محمد الحویش، داور مسابقه بلافاصله به رونالدو کارت قرمز مستقیم نشان داد. مهاجم ۳۹ ساله که به وضوح عصبانی بود دستش را به نشانه مشت زدن به داور بالا آورد اما خیلی زود خود را کنترل کرد و از زمین خارج شد.

بعد از مردود اعلام شدن گل النصر و درگیری رونالدو و داور، خشم این ستاره هر لحظه بیشتر شد و در نهایت از بازی اخراج شد. باید صبر کرد و دید که عواقب حرکت ناشایست اسطوره پرتغالی در مقابل داور چیست و محرومیت‌های بیشتری متوجه او خواهد شد یا خیر.

الهلال در نهایت ۲-۱ النصر را شکست داد. سالم الدوساری و مالکوم گل‌های تیم حریف را به ثمر رساندند و سادیو مانه در وقت‌های تلف شده اختلاف را کاهش داد.

بیشتر ببینید: ویدیو| درگیری شدید رونالدو با مدافع جنجالی الهلال/ کریستیانو اخراج شد!

تهدید رونالدو به کتک زدن داور!/ آقای ستاره لحظه به لحظه خشمگین‌تر می شود

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی