نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
بهترین‌های هفته ۲۲ لیگ برتر/ بازگشت فراز و محرم شکست‌ناپذیر/ ستاره آرژانتینی دست جواد را گرفت
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

با برگزاری هشت دیدار هفته بیست و دوم قطار لیگ در سال جدید خورشیدی دوباره به راه افتاد.

هفته بیست و دوم لیگ بیست و سوم با انجام ۸ مسابقه طی سه روز برگزار شد. در بالای جدول با توقف استقلال، شکست سپاهان و برد پرسپولیس، رقابت بر سر قهرمانی و عنوان سومی داغ‌تر و با شکست نساجی و برد صنعت نفت، جای قعرنشین در انتهای جدول عوض شد.

دیدارهای این هفته بعد از اذان مغرب در ماه مبارک رمضان شنبه ۱۸ فروردین با سه بازی همزمان آغاز شد. استقلال در رویارویی دوباره با مس محرم نوید کیا نتوانست شکست جام حذفی را جبران کند و با مساوی متوقف شد تا فاصله‌اش در صدر جدول با پرسپولیس تنها به یک امتیاز برسد.

همزمان دربی شمال در وطنی قائمشهر با همان نتیجه دور رفت به سود ملوان خاتمه یافت و باز هم محمدرضا سلیمانی یک گل ۳ امتیازی زد. حالا تیم تارتار هم امتیاز با سپاهان مدعی است.

در دیدار سوم نیز روند ناکامی‌های ذوب آهن در فولادشهر ادامه داشت و این بار با دو گل مغلوب شمس آذر شد. محمد ربیعی دوباره بعد از بازی استعفا داد و دوباره این استعفا توسط مدیران ذوب آهن وتو شد. این چهارمین باخت خانگی ذوب آهن در دور برگشت بود.

یکشنبه ۱۹ فروردین پیکان در ورزشگاه دستگردی برتری یک بر صفر در بازی رفت مقابل استقلال خوزستان را تکرار کرد. این سومین برد عنایتی با خودروسازان بود.

در سیرجان گل گهر مثل بازی رفت با یک گل مغلوب پرسپولیس شد. این بار نوبت قرمزها بود که از داوری شاکی باشند! پرسپولیس با این برد به یک قدمی استقلال رسید اما برای بازی روز جمعه مقابل ملوان سرمربی خود را از دست داد.

در آخرین بازی این روز فولاد با عبدالله ویسی مقابل هوادار یک بازی دراماتیک را تجربه کرد. ابتدا دو گل عقب افتاد، سپس سه گل زد و تیم حریف ۱۰ نفره شد تا در ثانیه‌های وقت‌های تلف شده گل مساوی را دریافت کند در حالی که خود نیز ۱۰ نفره شده بود!

دو بازی آخر این هفته دوشنبه ۲۰ فروردین برگزار شد. در تبریز تراکتور که بازی معوقه مقابل سپاهان را مساوی کرده بود، دوباره در خانه متوقف شد. این بار تیم خمس با یک گل جلو بود اما دقیقه ۸۳ گل مساوی را از آلومینیوم دریافت کرد. تراکتور بازی رفت را با چهار گل در اراک برده بود.

و بالاخره در آخرین بازی هفته صنعت نفت بعد از یک سال دوباره در آبادان طعم پیروزی را چشید. فراز کمالوند در اولین بازی روی نیمکت آبادانی‌ها طلسم پیروزی را در خانه شکست و سپاهان را با تمام ستاره‌هایش برد. سپاهان هفتمین شکست فصل را هم تحمل کرد تا به کلی از کورس قهرمانی دور شود.

تیم هفته: مس رفسنجان
مس رفسنجان که دور رفت با ساکت الهامی و ناکامی همنشین بود، از شروع دور برگشت با محرم نوید کیا تاکنون شکست نخورده است. مس بعد از حذف استقلال در جام حذفی در همان ۹۰ دقیقه، این هفته در لیگ نیز دو بار در شروع هر نیمه از صدر نشین پیش افتاد و در نهایت رکورد بردهای خانگی استقلال را خراب کرد! مس در تمام طول مسابقه یک تیم مهاجم بود و یک نمایش زیبا ارائه کرد.

مس رفسنجان

مربی هفته: فراز کمالوند (صنعت نفت آبادان)
این هفته محرم نوید کیا مقابل استقلال نکونام درخشان بود. مهدی تارتار دربی شمال را برد و سعید دقیقی انتقام شکست دور رفت را در اصفهان از ربیعی گرفت. عنایتی بعد از باخت به پرسپولیس دوباره تیمش را به پیروزی رساند و ویرای برزیلی هم در سیرجان نتیجه دور رفت را تکرار کرد. مسعود شجاعی با تعویض بازی باخته در اهواز را مساوی کرد و مجتبی حسینی نیز در تبریز جلوی تراکتور ایستاد اما بدون شک کار بزرگ هفته را فراز کمالوند انجام داد که در بازگشت دوباره به لیگ برتر طلسم نبردن در آبادان را شکست و سپاهان پرمهره را با تیم قعرنشین صنعت نفت برد.

ستاره هفته: گوستاوو بلانکو (استقلال)
این هفته ۲۰ گل در لیگ برتر رویید. سجاد شهباززاده با پیراهن مس یک گل به استقلال زد و یک پاس گل داد. محمدرضا سلیمانی باز هم گل ۳ امتیازی برای ملوان زد. اوستین اورانوف در سیرجان ستاره پرسپولیس بود و یوسف کی شمس در آبادان مقابل ستاره‌های سپاهان هر کار دلش خواست کرد. داریوش شجاعیان در اهواز تا دقیقه ۳۵ دو بار دروازه فولاد را گشوده بود اما بدون شک کار مهاجم آرژانتینی استقلال بیشتر به چشم آمد. بلانکو زننده هر دو گل تیم صدرنشین در آزادی بود تا تیم نکونام از شکست خانگی فرار کند و البته صدر جدول را هم نگه دارد.

گوستاوو بلانکو

تیم منتخب هفته ۲۲ (۳-۴-۳):
دروازه‌بان: علیرضا جعفرپور (شمس آذر)
دفاع سمت: راست حسین گودرزی (شمس آذر)
دفاع میانی: مهران موسوی (آلومینیوم)
دفاع چپ: ابوالفضل جلالی (استقلال)
هافبک راست: داریوش شجاعیان (هوادار)
هافبک چپ: اوستین اورونوف (پرسپولیس)
هافبک دفاعی: مسعود ریگی (پرسپولیس)
هافبک هجومی: ریکاردو آلوز (تراکتور)
وینگر: راست سجاد شهباززاده (مس)
وینگر چپ: یوسف کی شمس (صنعت نفت آبادان)
مهاجم نوک: گوستاوو بلانکو (استقلال)

بیشتر بخوانید: روزه سکوت نکونام با دیدن محرم نویدکیا شکست/ تعیین تکلیف برای تیم حریف؛ سرمربی استقلال چه چیزهایی را فراموش کرده است؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ع ق QA ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
    این هفته رحمتی میشه بهترین وا دهنده هفت گل به استقلال اجازه می ده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی