نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
سه‌شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۷
۵ |
۳
جانشین بیرانوند در رختکن پرسپولیس تشویق شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امیررضا رفیعی جوان به قدری در سیرجان خوب گلری کرد که پس از ورود به رختکن تیمش در پایان بازی از سوی همبازیانش تشویق شود.

شاید کمتر کسی فکرش را می کرد که غیبت گلر سرشناس و ملی پوش پرسپولیس تأثیری روی تیم پرسپولیس در بازی حساس در سیرجان نگذارد اما این طور شد.

مصدومیت علیرضا بیرانوند، گلر اول پرسپولیس و تیم ملی ایران در آستانه لیگ بیست و سوم باعث شد تا امیررضا رفیعی جوان برای نخستین‌بار در این فصل به میدان برود و موفق به ثبت اولین کلین‌شیت خود در تاریخ لیگ برتر شود.

رفیعی جوان که با اصرار و سماجت خود علیرضا بیرانوند در فصل جاری گلر دوم پرسپولیس شده است، نخستین‌بار در دیدار پرسپولیس مقابل ذوب آهن اصفهان به میدان رفت که در نهایت دروازه اش را بسته نگه داشت. دیداری که در پایان پرسپولیس یک برصفر بر حریفش غلبه کرد.

امیررضا رفیعی بعد از آن بازی دوباره با بازگشت علیرضا بیرانوند روی نیمکت نشست اما در هفته بیست و سوم در سیرجان دوباره به عنوان بازیکن اصلی در ترکیب قرار گرفت و با عملکرد خوب و مهار چند توپ از گل گهری ها در ثبت کلین‌شیت موفق شد. او در نیم فصل نخست به دلیل حضور علیرضا بیرانوند ملی پوش وسرشناس نتوانست وارد ترکیب تیم پرسپولیس شود ولی در نیم فصل دوم به عنوان گلر دوم، فرصت خودنمایی پیدا کرده است.

گلر جوان و مستعد پرسپولیسی ها در دیدار مقابل گل گهر سیرجان موفق شد دومین کلین‌شیت خود در لیگ برتر را ثبت کند تا راه طول و دراز خود برای عرض اندام در لیگ برتر فوتبال ایران را آغاز کند.

دو بازی و دو کلین شیت نشان از استعداد جوانی دارد که لایق تشویق شدن است. البته امیررضا رفیعی بسیار خوش شانس است که در تیم فعلی پرسپولیس بازیکنان با تجربه و مهربانی حضور دارند که بیشترین حمایت را از این جوان داشته اند.

تشویق گلر جوان تیم در رختکن آن هم پس از کلین شیت کردن در فوتبال ایران چندان مرسوم نیست اما بازیکنان پرسپولیس در هفته گذشته در تمرینات نیز به حمایت از امیررضا رفیعی پرداختند.

یکی از دلایل اصلی موفقیت امیررضا رفیعی در سیرجان و پیش تر اصفهان همین داشتن همبازیان باتجربه و حامی بوده است. در این میان حتی علیرضا بیرانوند هم شنیدیم که حسابی به امیررضا رفیعی ۲۱ ساله روحیه داده و او را برای دیدار حساس با گل گهر در سیرجان آماده کرده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • فضولیش ب شما نیومده IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    ماشالاااا ماشالااااا ماشالاااااااااااا به امیررضا رفیعی چشم نخوره ایشالاااااا🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿چشم حسوداش کووووورررررر🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿قطعا که تاسیون چشم ندارن ببیننش ولی به کوری چشم حسودا امیررضا درخشید می درخشد و خواهد درخشید🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿خبر ورزشی استقلالی چشم نزنه ایشالااااا🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿
  • Fatemeh IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    شما هدفتون از این مقاله چیه ؟ که بگید بیرو خوب نیست که تفرقه بندازید که چی بشه ما هوادارای پرس به بیرو شک نمی‌کنیم حالا چه تو اوج باشه یا نباشه یادتون نیست قبلا خوب بود الان شده آدم بد ؟
  • بیژن دادگستر IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
    دروازبان خوبی نشون داداگه تا اخر فصل بتونه یه نواخت باشه دیگه نیازی بیرو نیست وبیرو باید ذخیرش باشه که صددرصد همینطور میشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی