نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
اعتراف مدافع سابق منچستریونایتد برای اولین بار بعد از ورشکستگی
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

سال گذشته ورشکستگی وس براون مدافع سابق منچستر یونایتد رسما اعلام شد و از آن زمان تاکنون همچنان وضعیت او تغییری نکرده است.

وس براون، مدافع سابق منچستر یونایتد، برای اولین درباره مشکلاتی که پس از اعلام ورشکستگی او در سال گذشته پیش آمد، صحبت کرده است.

براون ۳۶۲ بار به عنوان مدافع برای یونایتد به میدان رفته و به عنوان بازیکن در مقطعی حقوق برابر با ۵۰ هزار پوند در هفته دریافت می کرد، اما سازمان مالیاتی انگلیس (HMRC) در فوریه سال گذشته علیه وی دادخواست ورشکستگی را اعلام کرد و دو ماه بعد، دادخواست در دادگاه عالی تأیید شد.

این بازیکن قهرمان پنج دوره لیگ برتر، که دوبار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا نیز بوده و ۲۳ بار هم برای تیم ملی انگلیس به میدان رفته است، در سال ۲۰۲۲ از همسرش لیان، یک ستاره تلویزیونی، جدا شد و سقوط مالی او، از جمله فروپاشی شرکت، معاملات ناموفق در حوزه املاک و پرداخت اضافی برای یک مزرعه، باعث ورشکستگی او شدند.

براون ۴۴ ساله، اکنون نظرات خود را درباره دلایل این اتفاق در زندگی‌اش ابراز کرده است و اعتراف می‌کند که او در سالهای جوانی‌اش "افراد مناسبی" برای راهنمایی در کنار خود نداشته است.

او در پادکست بن هیث گفت: «فکر می‌کنم مهمترین چیز این است که وقتی پول زیادی درآوردید، نیاز به افراد مناسب دارید و من می‌گویم که این یکی از چیزهایی است که من نداشتم. آدمهای زیادی هستند که می‌روید و با آنها صحبت می‌کنید و شاید با افرادی آشنا می‌شوید و کارهای مختلفی انجام می دهید. این یک داستان طولانی است و وارد جزئیات نمی‌شوم، اما این چیزهایی است که مدت زمان زیادی پیش با سرمایه‌گذاری‌های خاصی اتفاق افتاده است من وارد کارهایی شدم که به عنوان یک جوان، بسیاری از مردم وارد آنها می‌شوند، اما واقعاً نمی‌فهمند. این چیزی است که بسیاری از مردم انجام می‌دهند اما سال گذشته مشکلات به اوج رسید. این اتفاق افتاده و من فقط به دنبال کنار آمدن با آن هستم اما این یکی از آن دسته از مسائل است که امیدوارم مردم، به ویژه نسل کنونی، درگیرش نشوند.»

اعتراف ستاره سابق قرمزها برای اولین بار بعد از ورشکستگی

براون اعلام کرد که وضعیت فعلی او هنوز در جریان است و از او پرسیده شد آیا هیچ‌کس تا کنون به او تماس نگرفته تا برای جلوگیری از افتادن در چنینی دامی از او مشورت بگیرد.

او پاسخ داد: «نه. اما من زیاد بازیکن دیده‌ام که گفته‌اند من هم در همان مسیر هستم. اسم کسی را نمی گویم و این به این معنی نیست که حتماً هم سرنوشت یکسانی برای آنها خواهد داشت. اما خیلی کارها هستند که چون بسیاری از مردم انجام می دهند فکر می کنید به درد شما هم می خورد اما کار شما این نیست بلکه شما فقط فوتبال بازی می‌کنید. خیلی‌ها موفق شده‌اند که خود را از این وضعیت خارج کنند یا هنوز در حال حل آن هستند و یا هر کاری که لازم است را انجام می‌دهند، اما من نتوانستم. انجام دادن خیلی چیزها برایم ممکن نبود.»

با وجود درآمد زیادی که در طول حرفه‌اش کسب کرده، براون جزو بازیکنان با درآمد بالای منچستریونایتد نبود. در تیمی که در دو دهه اول لیگ برتر تحت مربیگری سر الکس فرگوسن افتخارات زیادی کسب کرد، برخی از هم‌تیمی‌های براون شش برابر بیشتر از او درآمد داشتند. گفته می‌شد که او برای حفظ رقابت با هم‌تیمی‌های بزرگ‌ترش در منچستریونایتد، خیلی زیاد خرج می کرده اما براون انکار می‌کند که ولخرجی کرده یا پول خود را صرف کارهای تجملی کرده است.

وقتی از او پرسیده شد که آیا باور دارد به عنوان یک بازیکن دیوانه وار خرج کرده است، براون پاسخ داد: «اصلاً نه. قطعاً نه، اینطور نبود که هرچیزی را بخرم و اهل تجمل باشم.»

براون در پایان گفت: «من آدمی نیستم که درباره این مشکلات گریه کنم یا آن را سخت بگیرم، فقط می‌خواهم با آن مبارزه کنم و آن را پشت سر بگذارم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی