نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
خیبر خرم آباد
منبع: فوتبال۳۶۰
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بردهای سریالی خیبر خرم‌آباد باعث شده تا شاگردان رضا مهاجری در آستانه صعود به لیگ برتر فوتبال ایران قرار گیرند.

مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران رفته‌رفته به روزهای پایانی‌اش نزدیک می‌شود و هم در کورس قهرمانی رقابت تیم‌ها جذاب است و هم در قعر جدول، تیم‌ها تقلای زیادی برای حفظ موقعیت‌شان در سطح اول فوتبال ایران دارند؛ با این وجود، در پایان لیگ بیست‌وسوم باید ۲ تیم به لیگ آزادگان بروند و در نقطه مقابل، ۲ تیم از رقابت‌های لیگ آزادگان مجوز حضور در سطح اول فوتبال باشگاهی ایران را به‌دست خواهند آورد که رقابت جذابی برای تعیین ۲ تیم صعودکننده در جریان است.

خیبر می‌خواهد تاریخ‌سازی کند!

خیبر خرم‌آباد در طول سالیان گذشته همواره در کورس مدعیان صعود به لیگ برتر بوده اما هیچ‌گاه نتوانسته حضور در سطح اول فوتبال باشگاهی ایران را تجربه کند. خیبری‌ها در فصل جاری با هدایت رضا مهاجری توانسته‌اند عملکردی خیره‌کننده داشته باشند و با کسب ۶۱ امتیاز تا پایان هفته بیست‌وششم، در فاصله ۶ امتیاز با چادرملوی اردکانِ رده دومی، صدرنشین لیگ آزادگان هستند. خیبری‌ها در شرایطی برای اولین صعود تاریخ خود به لیگ برتر آماده می‌شوند که در آستانه یک تاریخ‌سازی دیگر هم هستند!

شاگردان رضا مهاجری تا پایان هفته بیست‌وششم، ۲۰ برد به‌دست آورده‌اند و توانسته‌اند با ۶۱ امتیاز کار خود را در صدر جدول لیگ آزادگان دنبال کنند. در فصل ۰۱-۱۴۰۰، ملوان بندرانزلی توانست با ۷۱ امتیاز رکوردشکنی کند و به لیگ برتر برسد و حال در فاصله ۱۱ هفته تا پایان رقابت‌های لیگ آزادگان، خیبری‌ها برای تاریخ‌سازی به کسب تنها ۱۲ امتیاز نیاز دارند تا بتوانند با کسب بیشترین امتیاز در تاریخ لیگ آزادگان جواز صعود به لیگ برتر را به‌دست آورند!

مسافر جدید لیگ برتر فوتبال ایران؛ چه می‌کنه این خیبر با رضا مهاجری...

چادرملو لغزید، تنور رقابت داغ‌تر شد

خیبری‌ها البته هنوز برای مسجل‌شدن صعودشان به لیگ برتر راه پرفرازوفرودی را در مقابل خود می‌بینند و در کنار خیبر خرم‌آباد، ۳ تیم دیگر هم شانس بالایی برای رسیدن به لیگ برتر دارند؛ چادرملو اردکان، فجرسپاسی شیراز و نفت مسجدسلیمان. چادرملو کخه مقطع مهمی از فصل را در صدر جدول حضور داشت، در ۴ بازی اخیر نوسان زیادی داشته و تنها ۷ امتیاز به‌دست آورده و همین مسئله باعث شده تا آن‌ها با ۵۵ امتیاز در رتبه دوم جدول جای گیرند و امنیت جایگاه‌شان در منطقه سبز جدول به خطر افتاده است.

فجرسپاسی شیراز با هدایت مهدی رجب‌زاده روزهای درخشانی را می‌گذراند و کسب ۴ برد پیاپی در هفته‌های اخیر باعث شده تا فجرسپاسی به یک‌قدمی چادرملو برسد و با ۵۴ امتیاز، شانس بالایی برای صعود به لیگ برتر داشته باشد. نفت مسجدسلیمان هم با ۵۰ امتیاز دیگر تیم مدعی صعود به لیگ برتر است و با توجه به تراکم مدعیان بالانشین، بعید به نظر می‌رسد که تیم‌های دیگر از جمله سایپا تهران و مس سونگون ورزقان که ۳۸ امتیاز دارند، شانسی برای صعود به لیگ برتر به‌دست آورند.

۲ تیم برای اولین‌بار در لیگ برتر؟

تیم‌های خیبر خرم‌آباد، چادرملو اردکان، فجرسپاسی شیراز و نفت مسجدسلیمان در کورس صعود به سطح اول فوتبال باشگاهی ایران باهم مشغول رقابت هستند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، ۲ تیم صعودکننده به لیگ برتر از میان این ۴ تیم معرفی خواهند شد که خیبر بیشترین شانس را دارد و جالب آنکه در صورت صعود این تیم در کنار چادرملو، آن‌ها برای اولین‌بار حضور در لیگ برتر را تجربه خواهند کرد و جغرافیای مسابقات لیگ برتر را گسترش می‌دهند.

بیشتر بخوانید: ممنوعیت جدید در فوتبال ایران

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ... IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
    از تاثیر مدیریت پرسپولیسی عافل نشید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی