نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
جواد نکونام و مجتبی حسینی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تکلیف صدر جدول امروز در ورزشگاه امام خمینی اراک مشخص می‌شود؛ جایی که استقلال مهمان آلومینیوم است.

در شرایط عادی بازی تیم صدرنشین لیگ مقابل تیم رتبه هفتم جز بازی‌های مهم هفته در هر لیگ و هر کجای دنیاست. تیمی که به جمع تیم‌های نیمه بالایی جدول رسیده حتما پتانسیل شگفتی‌سازی مقابل صدرنشین را دارد.

اما بازی امروز آلومینیوم در اراک مقابل استقلال به دلایل دیگری اهمیتی فراتر از همیشه و همه جای دنیا دارد؛ از افراد گرفته تا پیشینه دو باشگاه و البته شرایط حساس جدول!

بازی رفت با گل آرمان رمضانی به سود شاگردان نکونام تمام شد. آن روز همین دو مربی روی نیمکت دو تیم بودند و اتفاقا پیشینه مجتبی حسینی که دستیار یحیی گل‌محمدی در لیگ دوازدهم روی نیمکت پرسپولیس بود، همان موقع هم حساسیت این بازی را بیشتر می‌کرد! آلومینیوم در تمام سال‌های حضور در سطح اول فوتبال ایران پذیرای مربیان و بازیکنان استقلالی بیشتری بوده تا پرسپولیسی و کیست که نداند در فوتبال ایران تقابل چنین تیم‌هایی با دو قطب بزرگ پایتخت اهمیتی مضاعف دارد!

اما شرایط امروز به کلی با آن روز متفاوت است. دور برگشت در همه جای دنیا سخت‌تر است و به خصوص که هفته قبل استقلال مقابل مس رفسنجان متوقف شد و با توجه به برد پرسپولیس، حاشیه امنیت ۳ امتیازی اختلاف با تیم دوم به شرایط خطرناک یک امتیازی رسید.

یعنی اگر مربی سابق پرسپولیس امروز استقلال را متوقف کند، تیم سابقش می‌تواند با برد خانگی در برابر ملوان بعد از هفته‌ها رنگ صدر جدول را از آبی به قرمز تبدیل کند؛ یعنی همان کاری که بازیکنان و مربیان سابق استقلال به عنوان مربی در لیگ آزادگان و همین لیگ برتر خودمان با رنگ پیراهن تیم‌هایشان کردند!

آلومینیوم هم مثل استقلال بازی قبلی را مساوی کرد، با این تفاوت که در خانه تراکتور مقابل این تیم مدعی با گل دقایق پایانی از شکست گریخت. کاپیتان دور رفت این تیم حالا لباس استقلال را به تن دارد و درون زمین هم جذابیت دوئل‌های انفرادی کمتر از حساسیت شرایط جدول نیست. به عبارت بهتر دستیار اسبق یحیی می‌تواند امروز دستیار سابق او را به صدر جدول برساند!

این مطلب را هم ببینید: دلیل نیمکت‌نشینی ناگهانی مدافع استقلال مشخص شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدطاها IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
    استقلال امروز با یکی از چغرترین تیم‌های لیگ بازی داره خیلی بازی سختیه اما اگر میخوایم همچنان به قهرمانی امیدوار بمونیم امروز هر طوری شده باید سه امتیاز رو بگیریم اصلا فرصت اشتباه نداریم امروز باید ببریم مهم نیست چه جوری فقط باید ببریم.‌.
  • لنگیها حسرت ستاره آسیایی دارند IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
    نویسنده لنگی خودتی،،،،،،،، بچه جون
  • سرخ کابوس آبی IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
    مجتبی امروز کر کره لیگ را پائین میکشد تا استقلال بین تیمهای دوم تا پنجم دنبال سهمیه آسیایی باش وجای بزرگتر خودرا واگذارکند
  • کیون IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
    گل استقلال گل نبود داور استقلالی سر تیم آلومینیوم را برید ناداوری تا کی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی