جمعه ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۰
۳ |
۰
کلوب| بهار و جام دوباره پرسپولیس؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شاگردان اوسمار، در یک قدمی استقلال و یک امتیازی صدر جدول وارد هفته تازه می‌شوند.

فصل گذشته در همین فصل پرسپولیس با یحیی توانست همه دیدارهای  سخت و فینال گونه را برای رسیدن به دو جام داخلی با برد و موفقیت پشت سر بگذراند.

جالب اینجاست که آنها سال ۱۴۰۱ را با باخت مقابل سپاهان به اتمام رساندند اما با شروع سال جدید، گرد و خاک عجیب و غریبی به پا کردند و همه بازیهای بهار ۱۴۰۲ را با برد تمام کردند.

حال با توجه به جدول و با نیم نگاهی به فاصله امتیازی تراکتور و سپاهان که با استقلال و پرسپولیس به بیش از پنج امتیاز رسیده، می‌توان بیشترین درصد قهرمانی لیگ بیست و سوم را به سرخابی‌های پایتخت داد. استقلال با ۴۷ امتیاز تا پیش از بازیهای هفته ۲۳ صدرنشین است و در رده دوم، پرسپولیس آماده ای را با ۴۶ امتیاز می‌بیند که هر لحظه منتظر لغزش آنهاست.

با آغاز فصل بهار، طرفداران پرسپولیس به امید تکرار تاریخ هسستند.  آنها علاوه بر تلاشی افزون برای برد در تمامی دیدارها دل به لغزش احتمالی نکونام و شاگردانش بسته اند و البته بسیار به این موضوع خوشبین هستند که استقلال مجدداً در گذرگاه سخت و پیچ هر فصل به بن بست و مشکل برخورد کند.

از لحاظ آماری هم پرسپولیس اوسمار فوتبالی روان تر، هجومی‌تر و تماشاگر پسند تر از تیم گل محمدی به نمایش می‌گذارد و ممکن است با این سبک و فرض از دست دادن امتیاز توسط استقلال، جام را از چنگ آبی‌ها در بیاورند.

هرچند که تمامی این حرف‌ها فقط بر روی کاغذ است و آن چیزی که باعث تمایز تیم قهرمان با سایر تیم‌ها می‌شود، حوادث مستطیل سبز و هشت نود دقیقه دست نخورده است. هشت هفته سنگین و سخت انتظار شانزده تیم لیگ برتر را می‌کشد؛ فوتبال است و هزاران اتفاق غیر قابل پیش بینی و هر آن امکان دارد تراکتور و حتی سپاهان هم به کورس قهرمانی برگردند و این ماراتن نفس گیر را هیجان انگیز و جذاب تر از قبل کنند.

معین احمدوند| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • زهرا IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
    پرسپولیس مقدس زیباترین عشق جهان
  • پرسپولیسی بودنم ارزوست IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
    به امید بردو صدر نشینی پرسپولیس زلزله ادامه درخشش امیر رضا رفیعی عقاب اینده فوتبال ایران عشق فقط یک کلام و پرسپولیس قهرمان ❤️

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی