نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
اعتراض مهدی ترابی به تعویض!/ ستاره‌های پرسپولیس شاکی شدند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دو ستاره پرسپولیس اصلا از تعویضشان راضی نبودند و در حالی اعتراض کردند که سرمربی تیم هم روی سکو بود!

پرسپولیس درحالی موفق شد مقابل تیم سختکوش ملوان با یک گل به برتری برسد که در این بازی یک اتفاق عجیب رخ داد. اوسمار که به دلیل محرومیت در این بازی غایب بود، از روی سکوها بازی را تماشا می‌کرد و البته از طریق مترجمش نکات تاکتیکی و همچنین تعویض‌ها را به سید جلال حسینی و مهرداد خانبان منتقل می‌کرد. مطابق بازی‌های گذشته باز هم اوسمار اولین تعویضش را به مهدی ترابی اختصاصی داد و ستاره تکنیکی پرسپولیس جای خود را به سعید صادقی داد.

بعد از تعویض ترابی اعتراض خود را به نیمکت منتقل کرد و اصلا از تعویض خودش راضی نبود. ترابی که با آمدن اوسمار کاملا تاثیرگذار بازی می‌کند، طی هفته‌های گذشته هم تعویض شده و به نظر می‌رسد سرمربی برزیلی علاقه ای برای نگه داشتن ترابی تا پایان بازی ندارد. مهدی بعد از تعویض و درحالی که به شدت ناراحت بود، زیر لب غرولند می‌کرد و ناراحتی اش به وضوح دیده می‌شد. در مورد تعویض عیسی آل کثیر هم مشابه همین اتفاق افتاد و گلزن قرمزها هم اصلا از تعویض شدنش خوشحال نشد و با ناراحتی روی نیمکت نشست.

عیسی که بعد از چند بازی ناکامی‌موفق شد یک گل ۳ امتیازی برای پرسپولیس بزند، انتظار داشت تا پایان در زمین بماند ولی اوسمار تشخیص داد که او شرایط ۹۰ دقیقه بازی کردن را ندارد و تیمش به بازیکن تازه نفسی نیاز دارد که از جلو پرس کند و به مدافعان و هافبک‌های تیم حریف فشار بیاورد.هرچند اعتراض دو ستاره پرسپولیس بع تعویضشان خیلی جدی و البته پررنگ نبود، ولی تکرار این اتفاق می‌تواند حواشی زیادی را برای این دو بازیکن به همراه داشته باشد و حتی سرمربی پرسپولیس هم نسبت به آن واکنش نشان دهد.

بیشتر بخوانید: لطف مهاجم سابق پرسپولیس به خودش و سرخ‌پوشان/ بازیکنی که ۴۰ درصد امتیازات تیمش را گرفت!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • مرتضی IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    الکی جو ندیدی بابا.
  • مهرداد IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    نمیدونم چرا اوسمار اورونوف رو جای ترابی تعویض نمیکنه؟ الان چند بازیه که اورونوف آخرای بازی اشاره میکنه که تعویضش کنن و میفته روی زمین. خب وقتی میبینید اورونوف توان بدنیش بیشتر از ۷۰ ۸۰ دقیقه رو نمیکشه خب بجای ترابی اون رو تعویض کنید. اتفاقا بعد از تعویض ترابی، اصلا توپ خاصی به اورونوف نرسید و کاری نتونست بکنه. اصلا معلوم نیست کادرفنی خصوصا آنالیزور تیم دقیقا به کجا دارن نگاه میکنن این چیزای ساده رو متوجه نمیشن هر بازی تعویضای تکراری انجام میدن؟ بالاخره یه جایی این کارا به ضرر تیم میشه و نتیجه رو از دست میدیم
  • قاسم IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    من خودم یک پرسپولیسی دوآتش هستم وتمام بازیکنان پرسپولیس را واقعا دوستشون دارم ولی واقعیت این است که وقتی یکگل میزنند اشباع شده و دیگر مانند دقایق قبل از گل نه بازی میکنند نه دنبال توپ میدوند درصورتی که خوب میدانند که بازی ۹۰ دقیقه است وچه بساممکن است امتیاز اون بازی راکلا براثر همین اهمال کاری ازدست بدهند
  • سعید IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    واقعا تعویض‌ها اشتباهه به خصوص ترابی که هم توپو نگه میداره و بازیسازی میکنه و هم خوش تکنیکه و جوان و هم خوش نفس و دونده و تو اوجه وعالیشاه و سروش هم همینطور رو اوجن من نمیدونم دلیل این تعویض‌ها به خصوص ترابی که اصلا نباید تعویض بشه چیه واقعا این تعویضا اشتباهه اونم از دقیقه شصت به بعد.
  • داریوش US ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    دقیقا بعد تعویض ترابی فشار ملوان زیاد شد
  • قهرمان IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    دقیقا همینطوره.پرسپولیس مث استقلال نیست که نتونه بیشتر از یک گل بزنه.هم ابزارش رو داره و هم مدل بازیش هجومیه.اما بچه ها انگار تمایل و رغبتی به بیشتر از یک گل ندارن و ... هر چند این مسائل رو سرمربی بهتر از هر کس تشخیص میده اینکه برن تو فاز گل‌های بیشتر و از اوون طرف دفاع از دستشون در بیاد هم خوب نیست و میشن سپاهان که ۴۰ تا گل زده ولی روز به روز داره می‌ره پایین جدول. در هر صورت پرسپولیس یه ضعف کوچولو داره که اگه کادر فنی اونو با دقت و هوشیاری رفع کنه هیچ کدوم از بازیها واسش سخت و دردسر ساز نیست و قهرمانه.
  • افسانه IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    ترابی اسطوره پرسپولیسی‌هاست و همیشه موثر بوده، چرا تعویض میکنی آقای اوسمار! که تیمت اینطور بعد از تعویض ذلیل بشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی