نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
هر دو مربی تازه‌وارد بازی دوم را باختند/ خوزستان در بحران، خطر بیخ گوش فوتبال ایران!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در بازی دوم که عیار مربی‌های جدید کم‌کم نمایان می‌شود، هر دو مربی تازه‌وارد به لیگ برتر شکست خوردند.

قبل از شروع بازی‌های هفته بیست و سوم نوشته بودیم که بیشتر نگاه‌ها در میان مربیان به فراز کمالوند و عبدالله ویسی خواهد بود. دو مربی در راس دو تیم خوزستانی که در این فصل حال و روز خوبی ندارند و بارها دست به تغییر مربی زده‌اند.

یک مربی تازه وارد وقتی بلافاصله بعد از چند روز در یک مسابقه روی نیمکت تیمی می‌نشیند، تنها از نظر روحی روانی می‌تواند به تیم جدیدش کمک کند. از نظر فنی او حداقل یک هفته زمان لازم دارد تا تفکراتش را به تیم منتقل و با آنها تمرین کند. از این نظر در دنیای فوتبال نتیجه بازی دوم را عیار محک سرمربی تازه وارد می‌گذارند و هر دو سرمربی تازه وارد لیگ این فصل این هفته باختند. دو مربی کارآزموده که متاسفانه با کارنامه خوبی هدایت دو تیم قدیمی و ریشه‌دار خوزستانی را بر عهده نگرفتند.

عبدالله ویسی خود در دور رفت سرمربی صنعت نفتی بود که حالا هر چند هفته یک بار مربی عوض می‌کند و با هیچکس نتوانسته از گرداب پایین جدول خلاص شود. ویسی در قدم اول با فولاد برابر هوادار ۳-۳ مساوی کرد و این هفته در مقابل شمس آذر با یک گل شکست خورد.

فراز کمالوند هم که مثل ویسی قبلاً تجربه کار در همین صنعت نفت را داشته در بازی اول چند روز پیش طلسم آبادان را شکست و سپاهان بحران زده را در خانه برد. اما در بازی دوم در دربی خوزستان مغلوب استقلال در اهواز شد، دیدار ۶ امتیازی برای دو تیم در خطر سقوط در پایین جدول...

و حالا هر سه تیم خوزستانی در پایین جدول در خطر سقوط هستند که این زنگ خطری برای کلیت فوتبال ماست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شاهد IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    وقتی به بومی اعتقادی نباشه سقوط حتمی هستش بابومی وخارجی جواب گرفتیم ولی با بومی دو نفر ورانده شده های باشگاههای دیگه پابسن گذاسته ها رفاقتی ها وخارجی های الکی سقوط حتمی هستش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی