نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
آنچلوتی از شکست دادن سیتی مطمئن است/ تیم برنده روز چهارشنبه ما هستیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید از پیروزی تیمش در ورزشگاه اتحاد مطمئن است.

کارلو آنچلوتی می‌گوید با وجود پیروزی خفیف شنبه رئال مادرید مقابل مایورکا و برد پرگل منچستر سیتی برابر لوتون تاون، روز چهارشنبه آنها با پیروزی اتحاد را ترک خواهند کرد.

رئال مادرید شنبه توانست با تک‌گل اورلین شوامنی، مایورکا را شکست دهد. این دیدار تحت تاثیر بازی برگشت چهارشنبه برابر منچستر سیتی برگزار شد، زیرا کارلو آنچلوتی به چند ستاره‌اش استراحت داده بود. او در نشست خبری پس از بازی، در مورد برخی مسائل صحبت و تاکید کرد که رئال در دیدار برگشت منچستر سیتی را شکست خواهد داد.

او درباره دیدار مقابل مایورکا گفت: «همانطور که انتظار داشتیم، بازی بسیار کاملی بود. در نیمه اول کند بودیم اما در نیمه دوم بهتر شدیم. این پیروزی ما را به هدف‌مان که قهرمانی در لیگ است نزدیک می‌کند.»

کارلتو با تحسین از عملکرد شوامنی ادامه داد: «او در پستی که دوست داشت عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد. می‌توانید ببینید که چرا او اینقدر بازی در پست هافبک را دوست دارد، چون می‌تواند گل‌های زیبایی مانند گل امروز را به ثمر برساند.»

آنچلوتی در واکنش به این مسئله که نگرانی برای آمادگی جسمانی بازیکنانش مقابل سیتی دارد یا خیر هم بیان کرد: «چهارشنبه به خاطر آمادگی جسمانی‌مان برنده نمی‌شویم، بلکه به خاطر رفتار و اخلاق‌مان در زمین برنده می‌شویم. تیم پیروز در روز چهارشنبه ما هستیم. این تیم با توانایی می‌تواند در اتحاد برنده از زمین خارج شود.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امیر. IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    به امیدخدا رعال به نیمه نهایی لیگ قهرمانان صعودمیکنه ...به امید انتقام سخت انجلوتی وتیمش از گواردیولا تو اتحاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی