نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۵
۳ |
۰
زمان احضار جواد نکونام به کمیته انضباطی؛ به زودی!
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کمیته انضباطی به زودی نکونام را بابت مصاحبه اخیرش احضار خواهد کرد.

تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و سوم لیگ برتر موفق شد در اراک آلومینیوم را شکست دهد. پس از پایان بازی، جواد نکونام سرمربی استقلال اظهارات تندی را علیه داوران بر زبان آورد و آنها را متهم به رنگی کردن کرد.

طبق پیگیری‌ها، کمیته انضباطی به زودی نکونام را بابت مصاحبه اخیرش احضار خواهد کرد تا او دفاعیات خود را در اختیار این کمیته قرار دهد.

البته نکونام به دلیل محرومیت نمی تواند روی نیمکت استقلال مقابل شمس آذر حضور داشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • سینا IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    بزودی یعنی بعداز پایان فصل... این همه انفعال برخورد کردن با نکونام و استقلال بابت چیه؟؟؟ این آقا گل فدراسیون و کمیته داوران رو متهم کرده.. با برگه سبز کی انقدر جری هستش؟؟؟ باشگاه استقلال و شخص نکونام کل فوتبال ایران رو به گند کشیدن.. تاج و مسولان فدراسیون معلوم نیست چه بهانه ای دست این باشگاه و نکونام دارند که هم لال هستند هم کور.. هم کر... یه ذره غیرت توی وجودشون نیست... آقای تاج همه میدونند شما کودتا کردی.. همه میدونند غیرقانونی بر مسندفدراسیون هستی.. همه میدونن انواع پرونده هارو داری.. دیگه باج دادنت به استقلال و نکونام چیه؟؟؟ چرا رئیس کمیته داوران و انظباطی انقدر منفعل هستند؟؟؟ ریشه بیانیه نویسی و تهمت و افترا.. کی باید خشک بشه؟؟؟ اگه قراره به هر دلیلی تیم حکومتی و محبوب حکومت استقلال قهرمان بشه.. چرا بازیهارو برقرار میکنید.. یه دفعه جام رو بدین بهشون... حداقل اعصاب مردم از هوچیگری های این تیم. و مربیش راحته.. این تیم.. شده سنبل نق زدن.. هوچیگری.. خاله زنک بازی.. قلدری.. وقاحت.. بیسوادی.. جعل.. طلبکاری..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی