نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
وقتی پرسپولیس و استقلال پرونده دو تیم بزرگ عربی را بستند/ صعود پرسپولیس به لطف اشتباه پورعلی‌گنجی!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

۶ سال قبل در چنین روزی استقلال و پرسپولیس به اتفاق هم دست به کار بزرگی زده و دو پیروزی ارزشمند را طی یک شب به فوتبال ایران هدیه کردند.

استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان سال ۲۰۱۸ خیلی خوب استارت زدند و هر دو از مرحله گروهی این مسابقات بالا رفتند. استقلالی‌ها تا یک‌چهارم نهایی پیش رفتند و پرسپولیس هم توانست خودش را به فینال آن مسابقات برساند.

در ۲۷ فروردین سال ۱۳۹۷ استقلال که به حکم کنفدراسیون فوتبال آسیا باید هر دو بازی رفت و برگشت خودش مقابل الهلال عربستان را در زمین بی‌طرف انجام می‌داد، با اتکا بر گلی که وریا غفوری در نیمه اول به ثمر رساند، الهلال را همانند مسابقه رفت با یک گل شکست داد تا برای اولین بار در تاریخ خود این تیم مغرور و البته پرافتخار عربستانی را در یک تورنمنت دبل کرده باشد.

از سوی دیگر پرسپولیس هم در تهران توانست با یک گل السد، تیم سرشناس و متمول قطری را شکست دهد. نکته جالب توجه این‌که تک‌گل پرسپولیس توسط مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع آن زمان السد که بعدا پیراهن پرسپولیس را بر تن کرد، به اشتباه وارد دروازه قطری‌ها شد و همین برد نقش مهمی در صعود قرمزپوشان ایرانی ایفا کرد.

از دیگر مطالب تونل زمانی امروز: وقتی پرسپولیس استقلال را ۴تایی کرد؛ نمایش تاریخی مهدی طارمی/ مظلومی: می‌خواستند شبانه مجیدی را جانشین من کنند +تصاویر

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی