نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
رفیق رونالدو باز هم پشت او درآمد؛ اگر کریستیانو بود این‌گونه نمی‌شد/ این نقطه ضعف اصلی مربی است!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیرز مورگان معتقد است که بزرگ‌ترین نقطه ضعف آرسنال نبود یک مهاجم نوک است.

پیرز مورگان تیم میکل آرتتا را به باد انتقاد گرفته و کریستیانو رونالدو را به عنوان راه حل معرفی کرده است. او به شدت نگران است که امتناع آرتتا از امضای قرارداد با یک گلزن ثابت شده، رویای قهرمانی توپچی‌ها را خراب کند. آرسنال تابستان گذشته کای هاورتس را به خدمت گرفت اما از زمان گابریل ژسوس در جولای ۲۰۲۲، به دنبال یک مهاجم واقعی نرفت. ژسوس بیشتر سازنده است تا گلزن، و مورگان که هوادار پر و پا قرص توپچی‌هاست احتمال می‌دهد که آرسنال این بار هم قهرمانی در لیگ برتر را از دست می‌دهد.

آرسنال با شکست روز یکشنبه از استون‌ویلا دو امتیاز از منچسترسیتی صدرنشین دور شد و به گزارش نشریه سان، مورگان با انتشار پستی عنوان کرد: «فقدان یک مهاجم مناسب در آرسنال باز هم ما را ویران خواهد کرد. در نیمه اول موقعیت‌های زیادی داشتیم اما از هیچ کدام از آنها استفاده نکردیم. اگر واتکینز برای ما بازی می‌کرد این بازی را ۳-۰ می‌بردیم.»

مورگان افزود: «فکر می‌کنم کریستیانو با کارهایی که انجام می‌دهد در هر فصل ۲۵+ گل در تیم ما به ثمر می‌رساند. امتناع آرتتا از اولویت دادن به یک مهاجم نوک، یکی از نقطه ضعف‌های اصلی اوست. دوباره داریم خفه می‌شویم... باورکردنی نیست.»

رونالدوی ۳۹ ساله، برنده پنج توپ طلا، از زمان انتقال به عربستان سعودی در دسامبر ۲۰۲۲، در ۶۲ بازی برای النصر ۵۶ بار گلزنی کرد. اسطوره پرتغالی در صدر جدول گلزنان لیگ حرفه‌ای عربستان در این فصل قرار دارد و ۲۹ بار در ۲۵ بازی گل زده است. الکساندر میتروویچ از الهلال با ۲۲ گل در رتبه بعدی قرار دارد. رونالدو همیشه برای اسپورتینگ لیسبون، منچستریونایتد، رئال مادرید و یوونتوس پر گل بود، با وجود اینکه تا اواخر ۲۰ سالگی عمدتاً در نقش وینگر بازی می‌کرد.

بیشتر بخوانید: ادعای جالب سرمربی ناکام؛ باید ۵ تا گل می‌زدیم!/ باید این شکست را بپذیریم

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی