نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
امباپه: بردن لیگ قهرمانان باعث افتخار است/ به پاریسی بودنم افتخار می‌کنم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امباپه با دو گلی که به ثمر رساند پیروزی تیمش و صعود به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان را تضمین کرد.

کیلیان امباپه کمک به تیم شهرش برای کسب اولین قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را باعث افتخار می‌داند. امباپه که قرار است در تابستان از پاری‌سن‌ژرمن جدا شود و به احتمال خیلی زیاد به رئال مادرید برود، به خبرنگاران گفت که به آینده فکر نمی‌کند و تمرکزش کاملاً بر آوردن شکوه به پایتخت فرانسه است.

به نقل از ESPN، امباپه سه‌شنبه در ورزشگاه المپیک بارسلونا به خبرنگاران گفت: «من رویای قهرمانی با پاریس در لیگ قهرمانان اروپا را دارم. افتخار می‌کنم که از روز اول در پاری‌سن‌ژرمن هستم. افتخار بازی در این باشگاه، نمایندگی باشگاه پایتخت کشورم، برای من که در آنجا بزرگ شدم، چیز خاصی است. تجربه شبی مانند این به عنوان یک پاریسی فوق‌العاده است. ما یک قدم دیگر تا رسیدن به فینال در ومبلی فاصله داریم، بنابراین باید آرامش خود را حفظ کنیم.»

پس از باخت ۳-۲ در بازی رفت در پاریس، پی‌اس‌جی در نیمه اول بازی برگشت در مقابل بارسلونا با نتیجه ۱-۰ عقب افتاد و کمی بعد تیم حریف با اخراج رونالد آرائوخو ده نفره شد. عثمان دمبله، مهاجم سابق بارسلونا درست قبل از پایان یافتن نیمه اول بازی را به تساوی کشاند در حالی که ویتینیا و امباپه کار را در نیمه دوم به پایان رساندند و پی‌اس‌جی در نیمه نهایی به مصاف بوروسیا دورتموند خواهد رفت.

امباپه افزود: «امروز یک تیم بزرگ را شکست دادیم، اما حتی اگر شکست می‌خوردیم باز هم به پاریسی بودنم افتخار می‌کردم. مطمئناً در چنین شب‌هایی غرور بیشتر هم می‌شود. ما بسیار خوشحالیم، تیمی را شکست دادیم که می‌خواستیم شکستش بدهیم و به فینال نزدیک‌تر شویم. پیروزی تقدیم به هوادارانی که به اینجا آمده‌اند و یا در خانه ماندند تا از ما حمایت کنند. این شبی پرافتخار است.»

بیشتر بخوانید: کری‌خوانی انریکه برای بارسایی‌ها؛ بدون اخراج هم برنده می‌شدیم/ امیدوارم مجبور نباشم باز هم با بارسلونا روبه‌رو شوم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حميد کلاش IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    زمان ثابت کرده که نژاد پرستي بي دليل نبود شما سياه پوستان نگاه کنيد وينيسيوس چه جور رچ اعصاب هواداران حريف ميره تو زمين هم که همخ ديدن از توهين به بازيکن تا حرکات غير ورزشي امشبم دمبله رو ديديد که حداقل تو اين دوتا بازي نبايد خوشحالي ميکرد اونم خوشحالي تحريک اميز امباپه هم داره ميره رﺋال امشب يک برد اورده به پاريسي بودنش افتخار ميکنه
  • ناشناس IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    فرانسه جای خوبی برای زندگی کردن نیست امبامپه یک بازیکن بزدل و احمق است شاید اگر زن بود این چرت و پرتها را نمی گفت زنان در فرانسه امنیت جانی و مالی ندارند رییس جمهور فرانسه اخیرن گفته بود زنان برای اینکه امنیت جانی و مالی داشته باشند حجابشان را بردارند تا مردان از دیدنشان سیر شوند و کاری با کارشان نداشته باشند ههههه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی