نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
بالاخره ذوب‌آهن بیرون خانه باخت/ طلسم گاندوها در اصفهان شکست
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

طلسم موفقیت‌های ذوب آهن در بازی‌های بیرون خانه دور برگشت، در خود اصفهان شکست

در جمع فوتبال دوستان ایرانی کمتر کسی است که از ماجراهای محمد ربیعی در ذوب آهن خبر نداشته باشد. مربی موفق سال‌های اخیر مس رفسنجان در آغاز این فصل کاندیدای نیمکت استقلال هم بود اما به نصف

جهان رفت تا هدایت گاندوها را بر عهده بگیرد.
ذوب آهن این فصل بهترین شروع خود در تاریخ لیگ برتر را به جا گذاشت و همواره تا پایان دور رفت جز ۵ تیم بالای جدول بود. اما در نیم فصل خبر آمد که ربیعی قصد رفتن به فولاد خوزستان را دارد.

محمد ربیعی دور برگشت را با شکست مقابل ملوان استارت زد. بلافاصله در رختکن از همه خداحافظی و استعفا داد، اتفاقی که بعداً هم دوباره تکرار شد اما هر دو بار مسئولان ذوب آهن او را نگه داشتند.

شکی نیست که افراد باید به تعهد خود احترام بگذارند اما در فوتبال گاهی اوقات مشکلات مانع کمک شما به تیم می‌شود. در توانایی ربیعی شکی نیست اما نتایج او در دور برگشت با ذوب آهن نشان می‌دهد که مشکل سبزهای اصفهان کماکان پابرجاست.

ذوب آهن در ۸ بازی دور برگشت ۵ شکست، دو مساوی و تنها یک پیروزی داشته و عجیب‌تر اینکه هر ۴ بازی خانگی خود در فولادشهر را واگذار کرده است! تا قبل از دربی اصفهان که ذوب آهن روی کاغذ مهمان سپاهان بود، این تیم از ۳ بازی بیرون خانه ۵ امتیاز گرفته بود.
در تهران بازی با هوادار که دو گل جلو بود و در نهایت ۲-۲ مساوی شد، در رفسنجان که تا دقیقه ۱۵ دو گل پیش افتاد و دوباره بازی را ۲-۲ مساوی کرد و بازی قبل در تبریز برابر تراکتور که ۴-۰ جلو افتاد و در نهایت ۴-۱ برد.

دربی برگشت اصفهان باید در هفته هفدهم یا هفته دوم دور برگشت برگزار می‌شد و در حقیقت اولین بازی بیرون خانه ذوب آهن در نیم فصل دوم بود اما به عنوان چهارمین تجربه این تیم برگزار و طلسم موفقیت بیرون خانه تیم محمد ربیعی را هم شکست!

بیشتر بخوانید: ستاره سابق پرسپولیس برنده دربی را مشخص کرد/ جای سپاهان در جدول عوض شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی