نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۶
۰ |
۰
دفاعیه آنچلوتی بابت انتقادها از عملکرد دفاعی تیمش
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

کارلو آنچلوتی می گوید مهم این است که هواداران از صعود تیمش به نیمه نهایی لیگ قهرمانان راضی هستند.

درست است که رئال مادرید چهارشنبه گذشته به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کرده، اما عملکرد دفاعی آنها مقابل منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد، انتقادات قابل توجهی را از همه سو به دنبال داشت.

رئال در بازی برگشت مقابل سیتی خیلی زود توسط رودریگو به گل رسید و بعد از آن روی به دفاع همه جانبه آورد اما در نیمه دوم گل تساوی را دریافت کرد.  آنها با ادامه روند دفاعی خود توانستند بازی را به ضربات پنالتی بکشانند و در نهایت برنده شوند. با این حال کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید معتقد است همه هواداران از صعود رئال خوشحالند و کسی به خاطر سبک بازی دفاعی مقابل سیتی ناراحت نشده است.

 رئال مادرید بعد از صعود شیرین به نیمه نهایی لیگ قهرمانان باید به لالیگا برگردد و یکشنبه مهمترین بازی فصل برابر بارسا را پیش رو دارد که می‌تواند تعیین کننده قهرمان فصل باشد. رئال هشت امتیاز بیشتر از بارسا دارد و شانس اول قهرمانی است. پیروزی برابر بارسا به فاصله ۵ هفته تا پایان فصل، به معنای نزدیک‌تر شدن رئال به فتح جام خواهد بود.

کارلو آنچلوتی در نشست خبری این بازی گفت: «به خوبی ریکاوری کرده‌ایم اما بازیکنانی هستند که به یک روز استراحت بیشتر نیاز دارند. برای مثال مندی امروز تمرین نکرد.  یکشنبه بهترین تیم ممکن را به زمین می‌فرستم.»

آنچلوتی به انتقادها به شکل بازی رئال برابر سیتی پاسخ داد: «من متعجب نشدم و هر کسی می‌تواند نظر خود را داشته باشد. برای ما کاملاً واضح است که چگونه باید بازی کنیم. چه زمانی که توپ را در اختیار داریم و چه زمانی که نداریم، باید خوب کار کنیم. تا حالا هیچ طرفدار غمگینی پیدا نکرده‌ام و همه از صعود خوشحال هستند. من هم از تیم راضی هستم. همان‌طور که در اسپانیا می‌گویند، از دریا به من بگو ملوان.»

کارلتو جدایی ناچو در پایان فصل گفت: «این آینده خودش است و او باید بگوید چه کاری می‌خواهد انجام دهد. او برابر سیتی یک بازی تماشایی انجام داد و در سطحی بالا بود. ناچو مدافع بزرگی بوده، هست و خواهد بود.»

سرمربی ایتالیایی درباره امتناع والورده و میلیتائو از زدن پنالتی مقابل سیتی بیان کرد: «ما این ایده را داریم که از بازیکنان بپرسیم که در چه وضعیتی هستند. من فکر می‌کنم همه کمک کردند تا سیتی را ببریم، مانند کپا که مشاوره خوبی در پنالتی‌ها به لونین داد و البته باید از کار مربی دروازه‌بان‌ها نیز ستایش کنم.»

سرمربی رئال‌مادرید درباره وضعیت میلیتائو اظهار داشت: «او می‌تواند در ترکیب ثابت قرار بگیرد و فقط به چند دقیقه نیاز دارد تا در شرایط بازی قرار بگیرد. او می‌خواهد بازی کند و بله، ممکن است یک گزینه باشد.»

او درباره قهرمانی در لالیگا هم گفت: «ما بسیار نزدیک هستیم. بارسا یک رقیب بسیار بزرگ و مبارز است ولی این هم یک ال‌کلاسیکو مثل همیشه است.»

سرمربی کهکشانی‌ها در مورد بازی با 5 مدافع هم بیان کرد: «این شکل بازی از ابتدا را رد می‌کنم اما در طول بازی شاید ۵ دفاعه هم کار کنیم. اگر در مقطعی از بازی نیاز باشد با شش و هفت مدافع یا با دو دروازه‌بان هم بازی می‌کنیم ولی اتوبوس پارک نمی‌کنیم.»

بیشتر بخوانید: شانس وجود ندارد ولی چه باخت باشکوهی/ گواردیولا از مربی سابقش یاد می‌کند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی