نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
اگر این مهاجم در استقلال بود باید ۱۰۰میلیارد به او دستمزد می‌دادیم!/ استقلال به احتمال ۹۰ درصد قهرمان لیگ می‌شود
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

کاپیتان و مربی اسبق  استقلال معتقد است چنانچه کادر فنی و بازیکنان همچون دقایق پایانی دیدار با شمس آذر تمرکز خود را از دست دهند به بدترین شکل ممکن تنبیه خواهند شد و حتی ممکن است این تنبیه به قیمت از دست رفتن قهرمانی فصل باشد.

صادق ورمزیار در گفت‌وگو با خبرورزشی تاکید دارد اتفاقات بازی با شمس آذر دیگر نباید برای استقلال تحت هیچ شرایطی تکرار شود. او همچنین با حسرت از توانایی فنی همبازی اسبق خود و پولی که می توانست این روزها کاسب شود نیز حرف زد.

بازی استقلال مقابل شمس آذر قزوین را چطور دیدید؟
بازی استقلال مقابل شمس آذر از باب نتیجه و تداوم صدرنشینی آبی پوشان اتفاق خوبی بود که رخ داد اما به این نکته باید توجه داشت که وقتی قبل از بازی استقلال ،پرسپولیس بازی خود را انجام داده و سه امتیاز حساس خود را برای تعقیب تیم صدر نشین به دست آورده است طبیعی است بچه‌ها با کمی استرس وارد بازی شوند اما با این حال عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند. البته ۱۰ دقیقه پایان بازی که شرایط به سود شمس آذر تغییر کرد اما خدا را شکر برنده بازی استقلال بود.

فکر نمی‌کنید تکرار اینگونه اتفاق باعث از دست رفتن صدر برای استقلال باشد؟
صد در صد همینطور است که شما می‌گویید و اگر در بازی دیگری این اتفاق تکرار شود قطعاً استقلال به بدترین شکل ممکن تنبیه خواهد شد. حتی می‌توان گفت در بازی با شمس آذر  اگر بازی  چند دقیقه دیگر ادامه ‌داشت، ممکن بود استقلال گل سوم را دریافت کرده و در خانه مقابل تیم قزوینی متوقف شود اما باز هم درود به شرف بازیکنان استقلال صدر جدول را تا به اینجای کار حفظ کرده‌اند اما برای بازی‌های بد باید با حواس جمع‌تری بازی کنند.

با خوردن دو گل در کمتر از سه دقیقه دقیقه فکر نمی‌کنید استحکام خط دفاع استقلال زیر سوال رفت؟
اتفاقا استقلال در بحث دفاعی خوب است اما در آن دقایق تمرکز لازم را برای مدیریت بازی از دست دادند. مشخصا خط دفاع استقلال از بهترین‌های لیگ این فصل است اما در آن چند دقیقه که مورد اشاره است به نظرم تمرکز کادر فنی و بازیکنان کم شد و در چنین شرایطی طبیعی است که از این عدم تمرکز آسیب ببینند که البته دیدند.

استقلالی‌ها هنوز در فضای مجازی از گل آفسایدی که پرسپولیس مقابل ملوان به ثمر رساند شاکی هستند و معتقدند اگر داور به درستی سوت می‌زد، اختلاف امتیاز استقلال با پرسپولیس الان به عدد ۳ می‌رسید. نظر شما چیست؟
اینگونه اتفاقات همواره وجود داشته و تا سیستم وی. ای. آر وارد فوتبال ما نشود آش همین آش است و کاسه همین کاسه. جالب اینجاست در همین بازی با شمس آذر داور یک پنالتی روی حردانی را نادیده گرفت و اگر آن پنالتی به گل تبدیل می‌شد بازیکنان با آرامش بیشتری بازی را دنبال می‌کردند. آنچه مشخص است این گونه اتفاقات باز هم تکرار خواهد شد و شک و شبه‌ها نیز همچنان وجود خواهد داشت.

ابوالفضل جلالی امروزه یکی از بهترین مدافعان چپ فوتبال ایران است و به تازگی به اردوی تیم ملی نیز دعوت شده است. فکر می‌کنید جلالی بتواند به مهره ثابت تیم ملی تبدیل شود؟
به اعتقاد من ابوالفضل جلالی بازیکنی با توان بالاست که در کار تهاجمی از ۵۰ می‌توان به او نمره ۴۵ را داد. حمل توپ .ضربه به توپ. برداشتن یک مقابل یک‌ها از او یک بازیکن فنی و قوی ساخته است اما در فاز دفاعی اگر بتواند سطح فنی خود را افزایش دهد بی‌شک می‌تواند یکی از ملی پوشان و حتی لژیونرهای خوب فوتبال ما شود.

اگر این مهاجم در استقلال بود باید ۱۰۰میلیارد به او دستمزد می‌دادیم!/ استقلال به احتمال ۹۰ درصد قهرمان لیگ می‌شود

بازی و عملکرد خوب بلانکو مهاجم آرژانتینی استقلال باعث شده خیلی‌ها او را با صمد مرفاوی مهاجم ملی پوش سال‌های نه چندان دور استقلال مقایسه کنند نظر شما به عنوان همبازی سابق آقا صمد چیست؟
صمد مرفاوی از بهترین مهاجمان دوره خود بوده است و بلانکو نیز اگر بالاتر از او نباشد قطعاً از نظر فنی کمتر از او نیست. تارگت خوب. نواختن ضربات سر خوب و پای عالی او نشان دهنده این است که این بازیکن از خارجی‌های خوبی است که به ایران آمده است.

صحبت از صمد مرفاوی شد. با توجه به شناخت کامل شما از بازی ایشان به نظرتان اگر امروز مرفاوی فوتبال بازی می‌کرد مبلغ قرارداد او چه میزان بود؟
با آنچه که از توانایی‌های فنی آقا صمد سراغ دارم و با توجه به پول‌هایی که امروزه داده می‌شود باید گفت رقم دریافتی ایشان باید فصلی ۱۰۰ میلیارد تومان بود.

بازی آینده استقلال مقابل مقابل تراکتور تبریز را چطور ارزیابی می‌کنید؟
شک نداشته باشید دیدار سختی در انتظار استقلال خواهد بود. نباید اجازه دهند تیم حریف روی آنان فشار بیاورد چرا که در چنین شرایطی حمایت تماشاگران باعث  خواهد شد بازیکنان حریف و داور تحت تاثیر شرایط ورزشگاه قرار گیرند. معتقدم بهترین دفاع استقلال در حمله مقابل تراکتور است.

چه میزان به قهرمانی استقلال در پایان فصل امیدوارید؟
به هر حال سخت است از الان بخواهیم در مورد قهرمانی استقلال در پایان فصل سخن بگوییم. آنچه پیداست استقلال ۹۰ درصد راه قهرمانی را طی کرده و ۱۰ درصد باقی مانده آن به درایت و هدایت کادر فنی در هفته‌های پایانی لیگ  بستگی دارد.

حرف پایانی.
امیدوارم در هفته‌های پیش رو استقلال با آرامش کار خود را دنبال کند و نکونام نیز با آرامش کامل تیمش را هدایت کند. فقط از نکونام خواهش می‌کنم در این هفته‌ها آرام‌تر باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲۸
  • محمود IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    شب دراز است و قلندر بیدار
    • علی IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
      شب دراز است و داوران بولینگی بیدار 😂😂
    • فارس وفرهیختگان IR ۰۱:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
      شب دراز وسیاسیون بالادستی لابیگر بیدارو دنبال زدوبند،آخرین مورد>>محرومیت قطعی اسماعیلی فر و>>بخاطر لابی باندسیاسیون بالادستی، محرومیت حسینی از۳جلسه به یک جلسه وباحق اعتراض به استیناف//حالا پیداکن .. چه فوتبال پاکی که چک یک باشگاه را برگشت کنندوهمون روزبه یک باشگاه ۲۰۰هزاردلارازپول نداشته توفیفابرا محبی رابدندوحتی چندماه قبل به یک باشگاه ۲۰۰هزاردلارازپول داشته توفیفا برا رادوقرض ندند//>>اینهانتیجه ی فوتبال سیاسی ولابیگرانه هست که نتیجه لیگ بی کیفیت بخصوص باوجودمربیانی که دنبال نباختن به هرقیمتی حتی آب بستن وتغییر ابعاد زمین وتحریک نیمکت حریفان وفشار به داور وضدفوتبال هستند د
  • حنیف IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    آره بابا بیت المال باباته باید 100 میلیارد بدهند به به اصطلاح فوتبالیستی که دوزار نمیارزد
  • غدیر IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    این بدبختها اسیر اپیدمی توهم تو این باشگاه و طرفدارانشان شدن و فکر میکنن با این حرفهایی که خودشان هم باور ندارن به بازیکنهاشون روحیه بدهند تا شاید پرسپولیس لغزش پیدا کنه ولی تا یه بازی قبل پایان قهرمانیشو قطعی میکنه. اینا از الان باید بفکر بهانه تراشی داور و وزیر باشن و دلیلهای جدید پیدا کنن
    • لنگ حقیر IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
      وقتی خیلی از داورمطمعنی که بازی رو براتون درمیاره
  • ع ق QA ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    سیماهم فی وجوههم یک نگاه به این آقا بکنید تا راحت اونا پاس بدید ؟؟؟؟
  • فضولیش ب شما نیومده IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    استقلالیا همیشه از نظر خودشون قهرمانن ولی جدول و نتایج بازیا چیز دیگه ای میگه😂😂تیمی که بازیکناش عرضه ندارن فیکس تیم ملی بشن و با بیانیه فیکس میشن و یه ذره شرف و عزت نفس نداره قهرمانی دسته دو هم براش زیادیه😂استقلال=توهم بزرگ
    • لنگ حموم IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
      آره مشخص کی توهمیه الان از نظر شما لنگپولیس صدر جدوله، خاک بر سرتون با این حمایت الکیتون
  • محمد IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    جوجه رو آخر پاییز میشمارند
  • محمد IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    پرسپولیس قهرمانه
  • احمد IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    تیم کیسه از کادر فنی و بازیکن و پیشکسوت که میگفتن نمیزارن ما قهرمان بشیم چی شد حالا میگید صددرصد قهرمان میشم
  • رضا IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    درست یارو براجلب رضایت هواداران برعکس صحبت میکند دو پنالتی شمس آذر سوخت تمام کارشناسها وداورا میگن بعد دلتون خون شد تابازی مقابل شمس آذر اونم در تهران تموم شد بعدشم گیرم شدید قهرمان باایت سبک بازی اتوبوسی دیگه داوران هم جرات گرفتن پنالتی به سود حریف را ندارند تیم شما اصلا فوتبال بازی نمی‌کند که لایق قهرمانی باشد من میگم این هفته اگر سپاهان را با اقتدار شکست ندیم لایق قهرمانی نیستیم ولی شماکیسه کشها اصلا همچین تفکری دارید
  • سیدرضا IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    صادق با تعصب ، دربی بازی که همیشه پشت سر چپ های پرسپولیس تو تیم ملی بود اما استقلال کاپیتان محبوب هوادارها شد ، تو تیم ملی داخل سالن مایلی کهن که تو دنیا چهارم شد کاپیتان و تنها بازیکنی بود که حتی یک دقیقه تعویض نشد ( سعید رجبی بهزاد غلامپور سیدمهدی ابطحی ممدحسن انصاریفرد تو این تیم بودن رجبی آقای گل شدو ابطحی بهترین بازیکن جام جهانی و قهرمان اخلاق)شد.صادق از اونایی هست که دوران بازیشون خیلی خیلی هم فنی هم پیش هوادار بهتر و محبوبتر بودن ، صادق بیانی نامجو مختاریفر شاهرخ صمد احمدرضا و امیر از محبوبترین و مهمترین بازیکنها و وزنه های استقلال بودن تو تیم رویایی ۶۸ تا ۷۰ استقلال اما بین اونا فقط امیر و تا حدی صمد زمان مربیگری تونستن موفق باشن و شناخته شده بین هوادارها ، شاید برای خیلیها سخت باشه قبول اینکه صمد بازیکنی بود که هوادارها روی سکوها حین تشویق تیم به اسمش قسم میخوردن بین هوادارهای جوونتر تیم باورش سخت باشه ، قسم به رنگ آبی قسم به صمد مرفاوی ، یادش بخیر اون گوینده ورزشگاه همیشه وقتی اسم بازیکنهای استقلالو میگفت ووو شماره نه عععبدالصصمد مرفاوی فوروارد آخرین اسم بود تو معرفی تیم
  • کاظم DE ۰۱:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    استقلال قهرمان امس
  • علیرضا IR ۰۱:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    واقعا پرسپولیس بیشترین سود رو ازداوری برده اگه واقع بین باشیم واگه اخر فصل هم قهرمان بشه خدایی درحق تیمهای دیگه ظلم شده
  • سمیه پرسپولیسی IR ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    انشاالله خدا با ماست و قهرمانیم
  • فرهاد IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    چیزی که آدم نمیدونه چی بگه وهنگ می‌کنه اینه که ایناهمشون ازیه قالب هستن،ازهواداربگیرتاپیشکسوت،میگه یه پنالتی برای استقلال نگرفتن!!!!پس پنالتی معیشتی که براتون گرفت چی؟اگه اونونگرفته بود بازی روباخته بودین،،،عجبا
  • فقط قرمز IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    پنالتی معیشتی که داور بهتون داد چی؟اونو ندیدی؟؟؟؟
  • کیسه کش حقیر IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    آقای وزر یاد پول کیا بدن صد میلیارد توهم زدی داداش چی میزنی کیسه کش حالا اون خبرنگار کیسه کش که چیزی برا کار کردن تو روزنامه نداره از درد لابدی اومده تو را پیدا کرده ومختو کار گرفته تو هم جدی گرفتی 🤣😂🤣😂🤣😂🤣
  • علی احمدی IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    مایه خجالت کییه وکیسه کش که این شده پیش کسوت.میگه بازیکنان حریف ودارو تحت تاثیر جو قرار میگیرند.مردک سواد که نداری حداقل حداقل حرف نزن.نمیمیری
  • سیدحسین IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    بااین مصاحبه های پی درپی ازاستقلالیها دربرنامه هایتان نشان دادید که شما هم کیسه ای هستید وفقط بااین کارهایتان ضربه به پرسپولیس میزنید ازمصاحبه مهدی اسکناس نصب مرفاوی نوری وحال همجناب ترمزیار. خخخخخه
  • محمد علیزاده IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    از نظر فوتبالی ها سپاهان قهرمان بود که با کارشکنی فدراسیون و ناپختگی مدیریت سپاهان این امر تغییر کرد . تراکتور رو هم هرسال همین مواجه پنچرش می کنند .
  • سورنا IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    از امتیازهایی که داوران دربازی ملوان،ذوب اهن،الومینیوم،گل گهر به لنگ تقدیم شد یادی کنیم که لنگ را جایگزین سپاهان کرد،
  • پیگیر خبر IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    منظورش مشخصه که دارند اتوبوس را آماده می‌کنند برای بازی با تراکتور
  • مجید IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
    پنالت الکی کیسه صداش در نمیاره خطایی که اول حردانی بازیکن حریف زده رو میگه پنالت بوده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی