واکنش متفاوت آنچلوتی به یک سؤال؛ از من در مورد ژاوی نپرسید!/ گل جود برای لیگ مهم بود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئال مادرید موفق شد بارسلونا را در سانتیاگوبرنابئو شکست دهد و به موقعیت خوبی در جدول لیگ برسد، بردی که به نظر کارلو آنچلوتی آن‌ها را برای قهرمانی آماده خواهد کرد.

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال‌مادرید پس از پیروزی خیره‌کننده مقابل بارسلونا به تمجید از بازیکنانش پرداخت. رئال ۲-۱ عقب بود ولی با گلی که جود بلینگام در وقت‌های تلف‌شده به ثمر رساند ۳-۲ به پیروزی رسید.

کارلو آنچلوتی بعد از بازی در گفت‌وگو با رسانه‌ها گفت: «این یک گام بسیار بزرگ برای قهرمانی در لالیگا است. ما برتری بزرگی داریم اما نباید گارد خود را پایین بیاوریم. باید چند امتیاز دیگر کسب کنیم و این بازی‌ها به ما کمک می‌کنند تا برای نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا آماده شویم. وینیسیوس دوست نداشت بیرون بیاید و می‌خواست به بازی ادامه دهد. مهاجمان تلاش زیادی کردند به خصوص بعد از آخرین بازی. ما همیشه از مهاجمان می‌خواهیم دفاع کنند و برای تیم کار کنند. آنها سریع‌ترین هستند، آنها برای حمله از عمق تلاش می‌کنند و انرژی زیادی صرف می‌کنند. درک می‌کنم که می‌خواست ادامه بدهد اما باید نیروی تازه‌نفس به میدان می‌آوردیم. بلینگام در زمان مناسب وارد شد. او تلاش زیادی کرد، خیلی سختکوشی کرد و مدت‌ها بود که گل نزده بود. امروز گلی به ثمر رساند که می‌تواند برای لیگ بسیار مهم باشد.»

کارلتو سپس در مورد سرمربی تیم رقیب گفت: «نمی‌خواهم نظرم را در مورد عقیده ژاوی بگویم زیرا هرکسی نظر خود را دارد. این یک بازی رقابتی و سخت بود. بارسلونا نیز مانند ما فرصت‌های خوبی داشت. ما موفق شدیم این بازی را با آخرین ذره انرژی با پیروزی به پایان برسانیم و در موقعیت خوبی در جدول قرار بگیریم. مثل همیشه اتفاقات مشکوکی وجود دارد. گل رد شد زیرا تصویر واضحی وجود نداشت که مشخص کند توپ وارد دروازه شده است. پنالتی خطا روی لوکاس واسکس به نظرم واضح بود. من روی عملکرد خودمان تمرکز خواهم کرد چون خوب بازی کردیم مثل بارسلونا. آنها با بازیکنان جوان‌شان کیفیت خوبی نشان دادند و استاندارد بازی بسیار بالا بود.»

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی