دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۰
۰ |
۰
متخصص تک‌گل‌های ملوان این هفته بدشانس بود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باز هم محمدرضا سلیمانی زننده تک گل ملوان در جدال این هفته لیگ برتر بود

محمدرضا سلیمانی با زدن هفتمین گل این فصل خود را به رضا جعفری رساند تا به طور مشترک بهترین گلزن قوی سپید باشد. با این تفاوت که رضا جعفری ۶ گل دور رفت زد و یک گل در دور برگشت اما سلیمانی برعکس، یک گل در دور رفت و شش گل در دور برگشت!

ملوان به لطف این زوج درخشان این فصل نتایج بسیار خوبی گرفته و آنها با گل‌های سرنوشت‌ساز خود امتیازات زیادی به حساب قوی سپید واریز کرده‌اند. رضا جعفری یک گل از نقطه پنالتی زده و سلیمانی دو گل اما دور برگشت سلیمانی ستاره بی چون و چرای ملوان بوده است. او دور رفت تنها یک گل زد، از روی نقطه پنالتی مقابل تیم مس در دیداری که ملوان ۴-۱ در رفسنجان پیروز شد. اما دور برگشت سلیمانی ابتدا هفته هفدهم تک گل ملوان را به استقلال زد، مسابقه‌ای که ۱-۱ تمام شد. سپس در هفته هجدهم در اهواز دوباره گل برتری ملوان را به فولاد زد اما باز هم بازی ۱-۱ مساوی شد.

در هفته نوزدهم سلیمانی در سومین بازی متوالی برای ملوان گل زد و این بار گل او ۳ امتیاز بازی با گل گهر را به حساب ملوان واریز کرد. این اتفاق در هفته بیست و یکم مقابل صنعت نفت تکرار شد و دوباره سلیمانی زننده تک گل مسابقه در انزلی بود و ملوان ۳ امتیاز را از صنعت نفت گرفت. در هفته بیست و دوم او در قائمشهر دوباره یک گل سه امتیازی به نساجی زد تا ملوان دربی شمال را ببرد. حالا در هفته بیست و چهارم او در همان نیمه اول دروازه سپاهان را باز کرد اما این بار خوش شانس نبود، چرا که تیم حریف در نیمه دوم کامبک زد و ملوان از این گل به امتیازی نرسید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی