نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
آمار خیره کننده اوسمار در پرسپولیس/ رکورد ۵۰ ساله شکست!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بهترین شروع یک مربی در ۵۰ سال اخیر متعلق به سرمربی فعلی پرسپولیس است.

پرسپولیس با اوسمار با وجود شروع نا امید کننده، روزهای خوبی را تجربه می کند و این تیم با سرمربی برزیلی یکی پس از دیگری رقبای خود را شکست می دهد و هیچ بعید نیست با توجه به فرم فعلی پرسپولیس، این تیم دوباره بتواند عناوین فصل قبل را تکرار کند. اوسمار تا قبل از بازی امروز در جام حذفی مقابل آلومینیوم، در ۱۰ بازی هدایت پرسپولیس را برعهده داشت و آمار خیره کننده ۸ برد، یک باخت و یک تساوی را ثبت کرد.

جالب است بدانید این بهترین شروع یک مربی در پرسپولیس در ۵۰ سال اخیر است. هیچ مربی در ۵۰ سال اخیر نتوانسته بود از ۱۰ بازی ابتدایی خود چنین نتایجی بگیرد و حالا سرمربی برزیلی به این رکورد خیره کننده رسیده است. به غیر از اوسمار، آلن راجرز و حمید درخشان دو مربی دیگر پرسپولیس بودند که موفق شدند در ۱۰ بازی ابتدایی خود، ۸ برد بدست بیاورند ولی این دو مربی در دو بازی دیگر مغلوب شدند تا عملکرد ضعیف تری نسبت به سرمربی فعلی پرسپولیس ثبت کنند. بهترین شروع تاریخ پرسپولیس هم متعلق به بیوک وطن خواه است که در سال ۵۳ از ۱۰ بازی ابتدایی خود موفق به ثبت ۹ برد و یم تساوی شده است.

بیشتر بخوانید: پنالتی‌زنان پرسپولیس در بازی حذفی اراک مشخص شدند/ اوسمار به این بازیکنان اعتماد دارد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • احسان DK ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
    اوسمار مربی خوبی است. ولی موضوعی که می خواهم بگم اینکه حمید درخشان یکی از خوش فکرترین مربیان و بازیکنان پرسپولیس و ملی ایران بوده و هست. آماری هم که در خبر بالا آمد این موضوع را تایید می کند. تبلیغات منفی که از روی حسد بعد از سرمربیگری پرسپولیس علیه ایشان منتشر شد و بسیاری غیرفوتبالی بود، باعث شد ایران از یکی از بهترین مربیان محروم شود. حمید درخشان در زمانی که در تیم ملی جوانان بودستاره تیم ملی بود و با تیم آن زمان که یکی از بهترین تیم ها بود بعد از باخت چهار بر سه به عراق به دوم آسیا رسید. گل عراق در دقیقه آخر زده شد. در آن تیم پرستاره رضا رجبی عباس کارگر عبدالعلی چنگیز کرم سوری نعلچگر ... حضور داشتند. درخشان بعدها هم ستاره پرسپولیس و تیم ملی بود و از بهترین بازی سازی ها در تاریخ فوتبال ایران بود. حسد و بددلی موجب این اتفاق شد. نامجو مطلق نیز با بازی مشابه درخشان در تیم استقلال و تیم ملی چنین سرنوشتی داشت در حالی که هم درخشان و هم مطلق با خوش فکری و بازی خوانی خود سالها می توانستند این دو تیم و تیم ملی را مدیریت کنند. هنوز هم دیر نشده است و در آینده باید از این دو استفاده کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی