نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
جزئیات قرارداد لیورپول با آرنه اسلوت/ تعریف کلوپ از جانشین خودش؛ او مشتاق به‌دست آوردن بهترین شغل جهان است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لیورپول بعد از ماه‌ها جستجو موفق شد جانشینی مناسب برای یورگن کلوپ پیدا کند و آرنه اسلوت هلندی از اواخر ماه مِی هدایت قرمزها را بر عهده خواهد گرفت.

آرنه اسلوت از فصل بعدی جایگزین یورگن کلوپ افسانه‌ای در آنفیلد خواهد شد و باشگاه لیورپول با پرداخت ۹,۴ میلیون پوند به فاینورد برای امضای قرارداد با این مربی هلندی ۴۵ ساله موافقت کرد. گفته می‌شود که مذاکرات با فاینورد با مبلغ ۷,۷ میلیون پوند به اضافه ۱,۷ میلیون پوند نهایی شده و عصر جمعه توافق بین دو باشگاه حاصل شد.

به گزارش نشریه سان، لیورپول برای جذب سیپکه هالشوف، دست راست اسلوت، نیز اقدام خواهد کرد و قرمزها همچنین مشتاق هستند تا روبن پیترز، مدیر اجرایی فاینورد و اتین راینن، تحلیلگر این تیم را نیز به خدمت بگیرند. انتظار می‌رود انتصاب اسلوت ظرف چند روز آینده تایید شود.

کلوپ در مورد ورود اسلوت به آنفیلد گفت: «برای روشن شدن موضوع باید بگویم که من در این روند دخالتی ندارم. از چیزی که خوشم می‌آید این است که او واقعا مشتاق به دست آوردن این شغل است. من شیوه بازی تیمش را دوست دارم. برخی از آشنایانم او را می‌شناسند و من هنوز شناختی در مورد او ندارم اما به من گفته‌اند که واقعا انسان خوبی است و من این موضوع را دوست دارم. بنابراین هم مربی خوبی‌ست و هم آدم خوب، مشتاقانه منتظر نتایج باشگاه هستم. اگر او راه‌حل تیم باشد و به باشگاه بیاد پس من هم خیلی خوشحال خواهم شد. قضاوت در مورد این چیزها به عهده من نیست، اما همه چیز به نظرم خیلی خوب است. این بهترین شغل جهان است، لیورپول بهترین باشگاه در جهان است، مردم فوق‌العاده‌ای دارد. فضا برای پیشرفت وجود دارد. این کار فوق‌العاده‌ای است، او شغل واقعا جالبی را انتخاب می‌کند.»

اسلوت ۱۸ سال به عنوان بازیکن در نقش هافبک کار کرد و ۵۰ گل در ۱۶۴ بازی در ۷ سال حضور در تیم اول زووله به ثمر رساند. سپس پنج سال در بردا حضور یافت و از ۲۰۰۷-۲۰۱۰ در اسپارتا روتردام بود و به زووله بازگشت تا دوران بازی خود را به پایان برساند. اسلوت پس از بازنشستگی در سال ۲۰۱۳ در زوله به مربیگری روی آورد. در فصل ۲۰۱۶-۲۰۱۷ سرمربی تیم دسته دومی کامبور هلند شد و دو سال بعد به آلکمار رسید. سپس در دسامبر ۲۰۲۰ یکی از مشاغل برتر فوتبال هلند را با مربیگری فاینورد به دست آورد. اکنون انتظار می‌رود که پس از پایان رقابت‌های داخلی هلند در ۱۹ می به لیورپول بپیوندد.

بیشتر بخوانید: جانشین کلوپ در لیورپول معرفی شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی