مسی پا جای پای رونالدو گذاشت/ رقابت اسطوره‌ها در دنیای تجارت +ویدیو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لیونل مسی پا به دنیای جدیدی در تجارت گذاشته و با بازدید از کارخانه تولید آب آشامیدنی به هواداران این نوید را داد که به زودی نوشیدنی مخصوصش به بازار عرضه خواهد شد.

کریستیانو رونالدو برند آب معدنی خود را دارد و لیونل مسی نیز قرار است نوشیدنی هیدراته مخصوص خود را داشته باشد که در ۱۴ ژوئن ۲۰۲۴ عرضه یا معرفی خواهد شد. مسی در اینستاگرام ویدیوی کوتاهی از خودش و همسرش آنتونلا روکوزو در حال بازدید از کارخانه و صحبت با اعضای تیم منتشر کرد و نوشت: ما تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا برای عرضه برند جدید نوشیدنی هیدراتاسیونمان آماده شویم، زیرا هیدراتاسیون برای همه افراد از اهمیت بالایی برخوردار است و می‌خواهیم اطمینان حاصل کنیم که همه چیز به بهترین نحو انجام می‌شود. به تازگی از کارخانه‌ بازدید کردیم تا روند پیشرفت کار را بررسی کنیم تا به طور دقیق از نحوه تولید نوشیدنی هیدراتاسیون نسل بعدی‌ آگاه شویم.

این نوشیدنی هنوز نامی ندارد، اما یکی از محصولات غیرالکلی مارک آنتونی برندز خواهد بود. با توجه به طرفداران بی‌شمار مسی در سراسر جهان و محبوبیت روزافزونی که او در ایالات متحده پیدا کرده، پیش‌بینی می‌شود نوشیدنی خاص او در تابستان امسال با فروش بی‌نظیری روبرو شود.

کریستیانو رونالدو نیز طرفداران زیادی دارد و نوشیدنی اورسو۹ نیز به مردم کمک می‌کند تا تعادل مایعات بدن خود را حفظ کنند، اما آب معدنی برند او طبیعی است. طبق گزارش El Financiero MX انتظار می‌رود تا تابستان امسال ۵۰میلیون واحد از آب معدنی اورسو۹ به فروش برسد که می‌تواند بیش از ۴۰میلیون دلار برای ستاره پرتغالی به ارمغان بیاورد.

بیشتر بخوانید: پزشکی که برای مسی معجزه کرد؛ درمان لئو با ارزان‌ترین داروی ممکن/ اسطوره آرژانتینی زندگی دکتر را زیرورو کرد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی