نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟
شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰
۱ |
۲
شانس سرمربیگری این مربی بیشتر شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شانس سرمربیگری حمید مطهری در تیم تراکتور بیشتر شد و دیگر عدم حضور یحیی گل‌محمدی در تبریز برای مدیران این تیم و همچنین تماشاگران دغدغه نیست.

روند بازی های خوب و نتایج خوب تراکتور به همراه حمید مطهری ادامه پیدا کرد و این تیم امروز در ادامه بازی‌های لیگ برتر موفق شد تیم گل گهر را با نتیجه ۲ بر صفر شکست دهد.

دو پیروزی و یک تساوی در لیگ برتر در برابر استقلال و پیروزی در جام حذفی کارنامه حمید مطهری در تیم تراکتور بوده است. آن هم به عنوان مربی. این روند مورد تایید مدیران باشگاه و همچنین تماشاگران تیم است. به طور حتم اگر این روند در هفته‌های پایانی ادامه پیدا کند دیگر عدم حضور یحیی گل‌محمدی در تراکتور برای این تیم و تماشاگرانش دغدغه نخواهد بود و همه به مربیگری حمید مطهری رضایت خواهند داد.

حمید مطهری پیش از این سرمربیگری در لیگ برتر را در تیم نساجی تجربه کرده بود. او به دلیل سال‌ها حضور در تیم پرسپولیس و تجربیاتی که در نساجی کسب کرد، به طور حتم در تراکتور به مراتب پخته‌تر عمل خواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • منصور IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
    سلام، اصلا نیمکت های لیگ برتر از تیم صدر جدول تا به آخر هیچیک پشتوانه برتری و یا ناکامی نبوده ، همین تیم هوادار اگر مهاجمان زهردار داشت ، دیشب نتیجه بازی اینگونه بود، صنعت نفت دیشب اگر از فرصت ها بدرستی استفاده می کرد، تساوی می شد، استقلال هم دست کمی ندارد، مقابل ذوب آهن خود را به آب و آتش زد تا در دقایق وقت اضافی با برد از زمین خارج شود، البته تیم های اروپایی بویژه صدر نشین ها ، خیلی در مصاف با تیم های میان جدول یا ته جدول حاشیه امنیت ندارند. حالا تیم تراکتور که مهره های خوبی دارد، در چند بازی آخر باید فقط به برد بيانديشند، شاید سهمیه بگیرن یا در حذفی گلیم از آب خارج کنن، خلاصه مربی یک تیم را با چهارتا بازی آنالیز نکنید، اجازه بدهید عیار با زمان مشخص شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی